  • Data: 2010-05-25 20:09:57
    Temat: Re: CHDK w SX100 IS
    Od: dominik <u...@d...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-05-25 21:36, Sebastian wrote:
    > W od jakiegoś czasu jest opcja zapisu DNG ale jakoś dziwnie na początku
    > działała, na nowych wersjach nie próbowałem. Metoda RAW+JPG a później
    > konwersja całego katalogu DNG for PowerShot działa niezawodnie.

    Mi tam konwersja niestraszna, tylko czy jest sens, tj. czy te rawy realnie
    zawierają więcej informacji?

    > Tylko, że mnie RAW'y rozczarowały. Mój A720 to zdecydowanie inna matryca
    > niż lustrzanki. RAW się przydawał tylko jak schrzaniłem ustawienie
    > ekspozycji ale i tak cudów nie było. Generalnie mnóstwo pracy a efekty,
    > żadna rewelacja.

    No właśnie o to pytałem - czy to ma sens czy tylko w takim aparacie
    popsuje zabawę i przyjemność fotografowania.

    > Za to stosowanie histogramu live i zebry z CHDK
    > wyraźnie poprawiło jakość moich zdjęć.

    Histogram zawsze się przydaje, ale takim absolutnym musem to nie jest.
    Bardziej mnie interesują środki do poprawy po zrobieniu zdjęcia :)

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564