  • Data: 2009-09-17 09:58:23
    Temat: Re: CHDK dla Eosa 400D: spot + ISO 3200
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com> szukaj wiadomości tego autora

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > Canon Ci płaci za ośmieszanie (ośmieszanie to delikatne określenie)
    > tych, którzy twierdzą, że matryce aparatów fotograficznych kryją w sobie
    > większe
    > możliwości niż podaje producent w specyfikacjach? Wątpię. :) Więc czyim
    > Rycerzem
    > jesteś? Prawdomównych kapłanów JPII? :)

    Ze zacytuję klasykę "synuś, p*** aż głowa boli" ;-) Zrobiłem porównanie tych
    dwóch RAWów. Widzisz tam jakis róznice, czy tylko tak bełkoszczesz siląc się
    na pseudo elokwencje.

    > Dziś się wyśmiewasz, jutro będziesz wysyłał do komór gazowych? :)
    > Wolność słowa (jak uważa Rydzyk) ma polegać na tym, że każdy mam mówić
    > (i pisać) tylko to, na co zezwala władza? :) To, co wolno mówić? :)

    Wyśmiewam Twoje posty, w których starasz się aby forma była "wyszukana",
    niestety treści w nich jest niewiele. Gdybyś chciał porozmawiać o róznicy w
    ISO 3200 po zastosowaniu tego "hacka" i standardowym niedoświetleniu o 1EV
    to dałem linka. Pewnie nie znajdziesz go więc jeszcze raz:

    http://www.mikolaj.tutak.waw.pl/tmp/400d_hack/

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj