  • Data: 2009-09-12 20:32:29
    Temat: Re: CHDK dla Eosa 400D: spot + ISO 3200
    Od: Robert Kois <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 12 Sep 2009 22:14:50 +0200, Mikolaj Tutak napisał(a):

    > CHDK nie zmienia firmware więc się nie klopocz ;-)

    Tu zmienia. testfir.fir umożliwia bootowanie z karty. Wywalenie
    autoexec.bin bez formatu karty wiesza aparat (usiłuje zabootować z karty a
    nie ma czym ;)). No i trochę dodatkowych rzeczy jeszcze dorobiono.
    http://chdk.setepontos.com/index.php/topic,3290.180.
    html
    http://code.google.com/p/400d/downloads/list

    > Po co komu EOS Utility?