  • Data: 2010-11-15 18:46:31
    Temat: Re: CE
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michoo napisał:

    > Używam w ostatnim tygodniu nokii 3510i, bo nie zabrałem z domu ładowarki
    > do ericssona a te co do tej pory widziałem mają inny rozstaw zatrzasków
    > (mimo, ze styki mają ten sam rozstaw), więc da się. A im dłużej telefon
    > działa na baterii tym to bardziej prawdopodobne.

    Niebardzo rozumiem. Ładowarki do ericssona gubią się częściej niż do nokii?
    Czy odwrotnie? Może gubią sie chińskie, a te co przed wojną robili, to się
    nigdy nie gubiły? Ja po prostu słabo sobie wyobrażam, abym *JA* zgubił
    w hotelu ładowarkę -- tego używa się raz na kilka dni, w dodatku często
    na przykład w łazience wetknięte w jakąś przejściówkę i na widoku, bo tam
    najłatewiej o gniazdko.

    --
    Jarek