  • Data: 2010-11-15 13:56:06
    Temat: Re: CE
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > Nie znasz systemu ? Celnicy lapia cokolwiek, dziennikarze robia z
    > tego to co im akurat potrzebne.
    > Akurat tu zachowali sie poczatkowo rzetelnie - nie stwierdzili ze
    > to ladowarki - celnik nawet wymienil i to do dosc ogolne bylo.
    > Jedyne czego sie dopuscili to "jeden z takich artykulow". Wcale nie
    > wiadomo czy mial podstawy byc zatrzymany - napisu "nokia" na
    > obudowie nie bylo.

    Czasem nie wiadomo, czy lepiej jak jest napis, czy jak go nie ma.
    Były przypadki, że komuś zaaresztowali pudełko z softem (pakiet
    Corela, czy coś takiego). -- Bo nie było hologramu z napisem
    "Microsoft", a na szkoleniu mówili, że legalne oprogramowanie
    rozpoznaje się po naklejce "Microsoft".

    > Za to zwroc uwage na mlodzienca ze sklepu "ladowarki zamienniki
    > owszem, jest tam ten odsetek awaryjnosci o wiele wiekszy". A
    > kupuje sie z roznych przyczyn - zgubiona, upuszczona, urwany
    > kabelek, potrzeba drugiej do pracy/domu, albo do samochodu.

    Ja tam nie wiem, ale mam chyba więcej ładowarek niż telefonów.
    Żadnej nie kupowałem. I jakoś nie wyobrażam sobie jak można taką
    zgubić, a telefon, to i owszem. Ale może są i tacy, co jak się
    im da dwie metalowe kulki, to jedną zgubią, a drugą zepsują.

    --
    Jarek