    Date: Sat, 13 Nov 2010 09:18:40 +0100
    From: grg12 <g...@c...at>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: CE

    > Wyraźnie piszą, że zmiażdżyło porażenie. Prąd w ręce musiał tak
    > wielki płynąć, że siła w ziemskim polu magnetycznym wyrwała bark.
    > Jest przecież ekspertyza na to. Poważnej inspekcji.

    Mocny skurcz mięśni? Piszą że dzwoniła do szefa - więc prawdopodobnie
    pracowała. Mogę sobie wyobrazić że, żeby mieć wolne ręce, komórkę
    trzymała nie w ręce ale zaklinowaną pomiędzy barkiem a głową. Ciężko
    powiedzieć jak się kurczą mięśnie porażone w takiej konfiguracji ale
    mogło to narobić trochę szkód - a jak zaklinowało telefon na dłuższy
    czas to i poparzenia są możliwe.

    > Charakterystyczne, że w artykule piszą o porażeniu (ładowarką), a nie
    > o poparzeniu baterią. A w to mi trudno uwierzyć -- poparzenia głowy,
    > że aż trzeba skórę przeszczepiać, a mózg i układ nerwowy w porządku.
    > To jak działają krzesła elektryczne?

    Kiepsko - żeby polepszyć przewodnictwo używają gąbek nasączonych słoną
    wodą, jeśli o tym zapomną może się skończyć zapłonem skazańca (
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Krzes%C5%82o_elektryczn
    e )

    > Jeszcze piszą, że trudno znaleźć winnego, bo "to podróba była, a sklep
    > już nie istnieje". Natomiast pominięto taki "nieistotny" szczegół, jak
    > marka telefonu. Coś mi się zdaje, że w tej ekspertyzie Inspekcji Pracy,
    > to już jakiś pijar łapki maczał. I winnego sam znalazł. Gdyby ładowarka
    > była oryginalna, to winnym by się okazał na przykład producent gniazdka
    > w ścianie.

    Rzeczywiście - aż dziwne że nie wymieniają marki telefonu. Pytanie czy
    to kwestia Inspekcji czy raczej gazety która nie chce stracić reklamodawcy.