  • Data: 2012-04-01 16:06:49
    Temat: Re: CBRADIO kana? 19 non stop
    Od: huri_khan <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 01 Apr 2012 00:32:41 +0200, BartekK napisał(a):

    > Zasadniczo - jak jest wybór, to lepiej mieć ten FM niż nie mieć. A tutaj
    > wybór jest - to samo radio, ale z obecnym FM, pod nazwą Stabo 3003 jest
    > nawet tańsze.

    Kupowałem jakieś 5 lat temu radio i też myślałem sobie że FM się przyda.
    Dwa lata temu zmieniłem samochód i musiałem także zmienić radio, stare się
    nie mieściło w nowym. Zastanawiałem się nad FM i doszedłem do wniosku, że
    przez te 3 lata kiedy posiadałem radio z FM nie użyłem go nigdy, tak samo
    jak raz tylko użyłem DW (słuchania na 2 kanałach jednocześnie).

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]