  • 11. Data: 2009-06-30 19:09:15
    Temat: Re: CBR1100 XX Zdecydowanie Kupię!
    Od: Arex <a...@g...com>

    On Jun 30, 5:10 pm, "(pj)" <j...@g...com> wrote:
    > No wlasnie! - z calym szacunkiem - jak z Ty siegasz nozkami z duzego
    > wiadra do ziemi? Jaka jest wysokosc Viadra w klebie vs. Twoj wzrost?

    Jezdze od pazdziernika zeszlego roku. W sumie tylko 2 gleby parkingowe
    (zabraklo nozki ;-) ) kompletnie niegrozne.
    Ja sie po prostu przed zakupem nastawilem psychicznie ze latwo na
    postoju nie bedzie i teraz jest git.
    Moto ma 840 w siodelku i w sumie podpieram sie jedna noga, no palcami
    wlasciwie ;-)
    Grunt to pozytywne nastawienie i juz. jak sie ruszy to nie czuc ze ma
    sie daleko do ziemi.

    > p.s.  a siodlo Ci sie nie pali? ;-)

    Tym razem juz nie :-)
    Raz ze sprzet tak z 18 lat mlodszy no i nie Suzuki tylko Hunda panie.
    Pojezdze kilka latek Viadrem to se moze BMW GSa kupie (tam ponoc mozna
    siodlo obnizyc)

    Pozdrowionka

    --
    Arex
    Varadero 1000

  • 12. Data: 2009-07-01 05:18:53
    Temat: Re: CBR1100 XX Zdecydowanie Kupie!
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***Uzytkownik "Arex"
    Raz ze sprzet tak z 18 lat mlodszy no i nie Suzuki tylko Hunda panie.
    Pojezdze kilka latek Viadrem

    Tylko pamietaj chlopie o napinaczu rozrzadu, bo to spaprali japsy w tym
    silniku...reszta to bardzo przyjemny motocykl...

    --
    Tytus
    zólte najszybsze

  • 13. Data: 2009-07-01 06:59:52
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    Tytus pisze:

    > Tylko pamietaj chlopie o napinaczu rozrzadu, bo to spaprali japsy w tym
    > silniku...reszta to bardzo przyjemny motocykl...

    W X-ie tez sa problemy z napinaczem...

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 14. Data: 2009-07-01 07:27:24
    Od: Arex <a...@g...com>

    On Jul 1, 6:18 am, "Tytus" <t...@g...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Tylko pamietaj chlopie o napinaczu rozrzadu, bo to spaprali japsy w tym
    > silniku...reszta to bardzo przyjemny motocykl...

    Wiem o napinaczu. Faktycznie zrypali koncertowo.
    Pompa paliwa tez sie lubi skonczyc :-(
    Poza tym dorwalem sprzet ktory mial 16000 mil (26000 km) mimo ze z
    2000 roku.
    I nie "odmlodzony". Wszystkie papiery, przeglady (na ktorych stacje
    wpisuja stan licznika) i tak dalej wskazuja na ten przebieg.
    Jak juz pisalem. Pojezdze sobie jeszcze .

    Arex
    Varadero 1000

  • 15. Data: 2009-07-01 07:29:51
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Norbi pisze:

    > W X-ie tez sa problemy z napinaczem...

    wiadro, xx, cbrf4i,...., ktora honda nie ma problemu z napinaczem? ;-)

    --

    pozdr
    pj

  • 16. Data: 2009-07-01 07:42:14
    Od: Arex <a...@g...com>

    On Jul 1, 8:29 am, "(pj)" <j...@g...com> wrote:

    > wiadro, xx, cbrf4i,...., ktora honda nie ma problemu z napinaczem? ;-)

    VFR 750 :-)

    --
    Arex
    Varadero 1000

  • 17. Data: 2009-07-01 08:16:14
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    "(pj)"
    wiadro, xx, cbrf4i,...., ktora honda nie ma problemu z napinaczem? ;-)

    VTR prosze pana pomimo ze we wiadrze jest ten sam silnik...
    ale wazne ze ramy a konkretnie subfame maja OK :)

    --
    Tytus
    zólte najszybsze

  • 18. Data: 2009-07-01 08:39:05
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    (pj) napisał(a):

    > wiadro, xx, cbrf4i,...., ktora honda nie ma problemu z napinaczem? ;-)

    CRki nie maja :)

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 19. Data: 2009-07-01 15:53:55
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    (pj) wrote:

    > wiadro, xx, cbrf4i,...., ktora honda nie ma problemu z napinaczem? ;-)

    Te majace problem z modulem:) Za to wspolne sa problemy z pompa:)
    K.14.

  • 20. Data: 2009-07-01 16:21:51
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***"Arex"
[...]

    Paczaj Pan :) ja o dwa latka starsza VTR dorwalem i rowniez z przebiegiem ok
    25000 (duzy przeglad zfinasowal poprzedni wlasciciel :) )
    Tyle ze moja przez 7 lat w Polsce zrobila 10kkm...
    I tez zostaje u mnie bo mnie bardzo pasuje...

    --
    T i zólte
    (te najszypsze)