  • 21. Data: 2009-07-01 19:21:33
    Temat: Re: CBR1100 XX Zdecydowanie Kupie!
    Od: "ErneST Rygielski" <e...@w...pl>

    Użytkownik "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl> napisał w wiadomości
    news:h2g2j1$4ha$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Tyle ze moja przez 7 lat w Polsce zrobila 10kkm...
    > I tez zostaje u mnie bo mnie bardzo pasuje...

    Za miesiac minie 10 lat jak mam swojego Pan Europlana, kupiony przy
    przebiegu 58tkm, na dzien dzisiejszy 113tkm. Jedyna awaria jaka przez ten
    czas wystapila to popsul sie czujnik nozki bocznej. Chyba tez ma u mnie
    dozywocie, chociaz troche mi po glowie zx9r chodzi, ale jeszcze sie musze
    zastanowic, od 2 lat i tak robie po 500km rocznie :((

    Pozdrawiam
    ErneST

  • 22. Data: 2009-07-01 20:39:45
    Od: Arex <a...@g...com>

    On Jul 1, 5:21 pm, "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl> wrote:

    > Paczaj Pan :) ja o dwa latka starsza VTR dorwalem i rowniez z przebiegiem ok
    > 25000 (duzy przeglad zfinasowal poprzedni wlasciciel :) )
    > Tyle ze moja przez 7 lat w Polsce zrobila 10kkm...

    Tyle to ja zrobilem od zakupu :-) Znaczy sie od pazdziernika.
    I wcale jakos nie mam czasu na dlugie podroze. W tygodniu do pracy i z
    powrotem - caly okraglutki rok :-D (no kilka dni lezal snieg i tak z 2
    tyg bylo minusowo i lod na podjezdzie) i w wolne dni jakies nie za
    dalekie wycieczki. Nie mam pojecia jak poprzedni wlasciciel jezdzil. A
    wlasciwie jak nie jezdzil.
    Twoj to jeszcze wieksza zagadka dla mnie.

    Arex
    Varadero 1000

  • 23. Data: 2009-07-02 18:57:41
    Temat: Re: CBR1100 XX Zdecydowanie Kupię!
    Od: anmano <...@p...invalid>

    W swoim poœcie napisałaœ(eœ):

    > Nie ja! Ja już mam!;))
    > Kolega kolegi szuka coś z roczników 2005-2007 i na jego prośbę
    > rzucam hasło. Jakby ktoś sprzedawał albo wiedział kto sprzedaje
    > to poproszę o cynk do mnie albo bezpośrednio do Telisa na
    > nr 605/88-19-40.

    Hi

    Ja mam na sprzedaz tylko troche '97 (ostatni gaznik) :)

    pozdrawiam

    --
    Andrzej & XX

    faq : http://www.riders.pl/wacko/MotocykloweFAQ?v=qvj
    arch: http://news.riders.pl/list.php?f=1

  • 24. Data: 2009-07-03 05:52:12
    Od: "Sybi" <s...@g...pl>

    Użytkownik "anmano" napisał:
    > Ja mam na sprzedaz tylko troche '97 (ostatni gaznik) :)

    Też fajny sprzet, Telis ma gaznika i zarabiscie pogania.
    Ja jestem zadowolony ze swojego "wytryska" tylko
    wkurza mnie troche jego tendencja do natychmiastowego
    gaszenia obrotow po "oddaniu gazu" co prowadzi do szrpniec
    przy zmianie biegow lub lekkiego wyhamowania sprzetu.
    Moza za nastepne jakies 20 kkm sie przyzwyczaje;)
    Jak pisalem poszukiwany jest swiezy sprzet ale i tak wielkie
    dzieki za zgloszenie. Jako jedyny napisales w temacie;))
    --
    Pozdr
    Sybi

  • 25. Data: 2009-07-03 07:53:45
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    anmano pisze:

    > Ja mam na sprzedaz tylko troche '97 (ostatni gaznik) :)

    A ja myslalem ze XX to wszedl do sprzedazy w 96/97 i mial gazniki az do
    99. W 99 wystepowaly modele z gaznikami i PGM-FI a potem juz tylko z
    wtryskiem. Aczkolwiek znam osobiscie egzemplarz z 2001 na gaznikach. Ale
    to akurat skladam na karb procesu rejestracji gdy date pierwszej
    rejestracji prawdopodobnie wpisano u nas jako rok produkcji.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 26. Data: 2009-07-03 09:00:01
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    Kuczu pisze:

> [...]
    > to akurat skladam na karb procesu rejestracji gdy date pierwszej
    > rejestracji prawdopodobnie wpisano u nas jako rok produkcji.

    Jest dokladnie tak jak piszesz :D
    chociaz byly przypadki pojawienia sie wtrysku juz w 98 r.

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 27. Data: 2009-07-19 21:07:57
    Od: Max <m...@g...com>

    On 29 Cze, 19:45, "Sybi" <s...@g...pl> wrote:
> [...]
    > rzucam hasło. Jakby ktoś sprzedawał albo wiedział kto sprzedaje
    > to poproszę o cynk do mnie albo bezpośrednio do Telisa na

    Witam.
    Szukam osoby z 3-miasta lub najbliższych okolic która ma na sprzedanie
    XX-a. Interesuje mnie rok 97 - 98. (ze wzgl. na cenę) Nie wykluczam
    młodszych roczników.
    Proszę o rozsądne propozycje
    Pozdr
    Maks