-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsfeed.neostrada.pl!a
tlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
From: Jaroslaw Zawiła <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: CBF1000- rynek wtorny...
Date: Fri, 01 May 2009 16:16:48 +0200
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 29
Message-ID: <op.us88ma1fq0yfoz@wp-d0d5fe1ec9be>
References: <gt98v3$a3j$1@news.onet.pl> <gt99k2$3u3$1@inews.gazeta.pl>
<gt9avj$o4e$4@news.wp.pl> <gt9i9j$ch5$1@inews.gazeta.pl>
<gta0fe$adv$1@news.wp.pl> <s...@p...homelinux.net>
<s...@l...wkurw.org> <gtajv0$54e$2@news.onet.pl>
<s...@e...rdc.pl> <gtd16a$fna$1@news.onet.pl>
<s...@e...rdc.pl>
<op.us7w2qo8q0yfoz@wp-d0d5fe1ec9be> <gtd7s3$v69$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: ecy118.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; delsp=yes; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1241188002 1719 83.22.240.118 (1 May 2009 14:26:42
GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 1 May 2009 14:26:42 +0000 (UTC)
User-Agent: Opera Mail/9.64 (Win32)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:596467
[ ukryj nagłówki ]Dnia 01-05-2009 o 00:14:27 kakmar <k...@g...com> napisał(a):
>>>
>>
> Tylko pewne wkute na blachę uproszczenie z podstawówki, które do pojazdu
> na kołach z pneumatyczną oponą i często bieżnikiem na niejednorodnej
> nawierzchni się wyjątkowo kiepsko nadaje.
>
> Poczyta czy będzie walczył, oto jest pytanie.
>
Powiem krotko tak:
sila tarcia nie zalezy od powierzchni wtedy i tylko wtedy, kiedy ciała są
idealnie gładkie i na dodatek znajdują sie w prozni. W Praktyce zas
zależy pośrednio. Głównie w dwójnasposób. wpierw poprzez dlugość granicy
ośrodków, po drugie zaś przez różnice ciśnien zewnętrznego i miedzy
ośrodkami. A po trzecie od chropowatości powierzchni trących i na dodatek
od (poprzez termodynamike gazów) od cisnienia i wilgotności powietrza. A
wogole nie chce mi sie przypominac z podstawówki. Tarcie statyczne nie
zależało od siły probującej wprawic cialo w ruch. A wogole to tarcie jest
przyczyną wiekszej ilosci zmartwien i komplikacji niz sie nam wydaje.
Kiedy wszystko sobie zaczniemy oglądać pod mikroskopem, w rozdzielczości
milychsekund i bedziemy rejestrowac mileCelsjusze mW nanometry i inne
pierdolki, to pozalyjemy, ze to nie jest proste jak w podstawowce. I tym
milym akcentem nakazuje Wam sie bawic.
--
jarek67- okolok
Nie wazne gdzie- wazne jak. Liczy sie droga, ktorej konca nie znasz.
Następne wpisy z tego wątku
- 03.05.09 17:07 Piotr Klimek
- 03.05.09 17:12 Piotr Klimek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Czy Sejm RP zahamuje proceder zabijania dla organów?
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=