  • 31. Data: 2012-11-01 20:59:20
    Temat: Re: CB750 Bol d'Or - dysze gaźników
    Od: "marcin" <m...@W...pl>

    Użytkownik <g...@g...com> napisał w wiadomości
    news:a99cfa12-d217-44a0-92e2-33d1ec8eaf3e@googlegrou
    ps.com...
    > Twój box niewiele odbiega od oryginału :)

    A no bo co tu można wymyślić :) Majstrów z Hondy się nie poprawia, czego dowód tutaj
    mamy ;) Tylko chciałbym uzyskać coś lżejszego optycznie od oryginału. Ten zrobiłem na
    patencie takim, że, filtr obrałem z tych metalowych kołnierzy, i wkleiłem go do
    ścianek boxu (sam papier z wewnętrzną siateczką), dlatego wyszedł taki wąski. Tylko
    że łatwy do wymiany taki wkład nie będzie, więc nie wiem czy ostatecznie nie wyjdzie
    mi taki sam kloc jak fabryczny.

    > kapcie zmień, bo na tych szkoda zdrowia. ładnie będą się komponować metzelery
    lasertec. wiem, że może tanie nie są
    > ale docenia sie je na mokro.

    No fajne są, wezmę pod uwagę ten typ. Jeszcze się nie rozglądałem ale do wiosny się
    zaopatrzę bo tym faktycznie nie ufam za bardzo.
    --
    pzdr,
    marcin

  • 32. Data: 2012-11-01 21:21:39
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-11-01 20:59, marcin pisze:

> [...]
    Tylko że łatwy do wymiany taki wkład nie będzie, więc nie wiem czy ostatecznie nie

    Szczerze mowiac to bylem przekonany iz zrobisz cos raczej w tym stylu:

    http://www.ebay.com/itm/Honda-CB750-Aftermarket-Air-
    Cleaner-Box-69-76-/110963203582?hash=item19d5ec1dfe&
    item=110963203582&pt=Motorcycles_Parts_Accessories&v
    xp=mtr

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 33. Data: 2012-11-01 22:21:08
    Od: "marcin" <m...@W...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    Cleaner-Box-69-76-/110963203582?hash=item19d5ec1dfe&
    item=110963203582&pt=Motorcycles_Parts_Accessories&v

    Trochę powyżej możliwości mojego garażu, co najwyżej móglbym kupić :) Gdzieś to już
    widziałem, to by było na pewno ciekawsze wizualnie. Tylko skąd brać do tego wkłady?
    Rozbebeszać seryjne filtry i upychać dookoła między tymi siatkami?
    --
    pzdr,
    marcin

  • 34. Data: 2012-11-02 08:33:34
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Thu, 1 Nov 2012 17:42:05 +0100) ktos podajacy sie za marcin
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Ha, działa! Tylko się nie śmiać: http://www.cb750.yoyo.pl/cb750.html :)

    Gratulacje, nie odzywam się w Twoich wątkach na temat mechaniki, bo się
    nie znam, ale po cichu Ci kibicowałem :)

    Motocykl wygląda swietnie.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 35. Data: 2012-11-02 21:07:12
    Od: "marcin" <m...@W...pl>

    Użytkownik "Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> napisał w wiadomości
    > Gratulacje, nie odzywam się w Twoich wątkach na temat mechaniki, bo się
    > nie znam, ale po cichu Ci kibicowałem :)
    >
    > Motocykl wygląda swietnie.

    Dzięki Panowie, dzięki wszystkim za dobre słowa :) A niektórym też za cierpliwość i
    rzeczowe rady ;)
    --
    pzdr,
    marcin

  • 36. Data: 2012-11-03 00:23:34
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-11-01, marcin <m...@W...pl> wrote:
    > Ha, działa! Tylko się nie śmiać: http://www.cb750.yoyo.pl/cb750.html :) Na dolnych
    zdjęciach prototyp airboxa w pełnej krasie. Teraz go rozklejam i robię na spokojnie
    docelowy, trochę mniej kanciaty i oczywiście nieco staranniej go wykończę ;) Na wloty
    zamocuję dwa stożki i jakoś to chyba będzie wyglądało.
    > No, wreszcie trochę się wyżyłem, całkiem żwawa ta babcia ;)

    Wyglada lepiej niz wydechu w bandazu u Amila...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 37. Data: 2012-11-04 23:18:41
    Od: "marcin" <m...@c...cba.pl>

    > Wyglada lepiej niz wydechu w bandazu u Amila...

    Spokojnie, jeszcze nie skończyłem :P
    --
    pzdr,
    marcin