eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleCB750 Bol d'Or - dysze gaźnikówRe: CB750 Bol d'Or - dysze gaźników
  • Received: by 10.52.91.109 with SMTP id cd13mr5237277vdb.15.1351450410782; Sun, 28 Oct
    2012 11:53:30 -0700 (PDT)
    Received: by 10.52.91.109 with SMTP id cd13mr5237277vdb.15.1351450410782; Sun, 28 Oct
    2012 11:53:30 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!wsisiz.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!feed.xsnews.nl!border-2.ams.xs
    news.nl!feeder3.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.242.MISMATCH!nx0
    1.iad01.newshosting.com!newshosting.com!69.16.185.11.MISMATCH!npeer01.iad.highw
    inds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!e17no438024
    8qar.0!news-out.google.com!gf5ni61qab.0!nntp.google.com!e17no4380245qar.0!postn
    ews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Date: Sun, 28 Oct 2012 11:53:30 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <508bae9d$0$1212$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=37.45.33.193;
    posting-account=CJFkdAoAAAAU0Ds4hpCSxEZ1D_NYAbkC
    NNTP-Posting-Host: 37.45.33.193
    References: <5082f1c0$0$1210$65785112@news.neostrada.pl>
    <508af493$0$1317$65785112@news.neostrada.pl>
    <k6f0le$p0m$1@node1.news.atman.pl>
    <508bae9d$0$1212$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <1...@g...com>
    Subject: Re: CB750 Bol d'Or - dysze gaźników
    From: g...@g...com
    Injection-Date: Sun, 28 Oct 2012 18:53:30 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 3250
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:659906
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu sobota, 27 października 2012 11:51:30 UTC+2 użytkownik marcin napisał:

    > Spróbuję jakoś streścić sedno sprawy. Z tego co tam piszą, to krytyczną rzeczą dla
    prawidlowej pracy tych gaźników (Keihen CV) jest zebranie dolotów w kupę, oraz pewna
    pojemność między filtrem a gaźnikami. Chodzi o stabilność podciśnienia przed
    przepustnicami (o czym była w tym wątku już mowa) i stłumienie szumów ssania. Tak to
    cholerstwo jest zestrojone, że nawet jeżeli dać każdemu z osobna jakieś tłumienie na
    filtrze czy nawet jakiś bufor w postaci np. kawałka rury, to i tak niewiele to da.
    Wszystkie gaźniki muszą pracować na to wspólne podciśnienie i wtedy dopiero to działa
    tak jak powinno. Nawet dedykowane zestawy K&N (w Larssonie 750 za 4 stożki) niewiele
    tu pomogą. Owszem, przy dużej dozie sprytu i cierpliwości da się w miarę to zestroić
    manewrując dyszami, rozwiercając to i owo itp tak jak wcześniej dyskutowaliśmy, ale i
    tak będzie to potem wrażliwe na podmuchy wiatru, zmiany temperatur, deszcz, jednym
    slowem zawsze coś będzie nie tak.
    >
    > Tutaj jedna z dyskusji na ten temat, taka z bardziej przekrojowych i poglądowych,
    od której można zacząć drążyć: http://honda-cb750-s.456789.n3.nabble.com/Pods-on-a-
    DOHC-options-td3867628.html , na http://www.cb750c.com/ można znaleźć więcej i
    bardziej szczegółowo.
    >
    >
    >
    > Podsumowując: DOHC 750/900 + Keihen CV + stożki to nie jest zadanie dla
    początkującego amatora.
    >
    > Ja lubię dłubać i kombinować, ale bardziej chyba lubię jeździć - więc odpuszczam :)
    >

    a może poszukaj zestawu gaźników z płaskimi przepustnicami od motocykla o podobnej
    pojemności. takie gaźniki dobrze współpracują ze stożkami. zdaje się CB750 OHC takie
    miała.

    pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: