-
Received: by 10.52.91.109 with SMTP id cd13mr5237277vdb.15.1351450410782; Sun, 28 Oct
2012 11:53:30 -0700 (PDT)
Received: by 10.52.91.109 with SMTP id cd13mr5237277vdb.15.1351450410782; Sun, 28 Oct
2012 11:53:30 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!wsisiz.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!feed.xsnews.nl!border-2.ams.xs
news.nl!feeder3.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.242.MISMATCH!nx0
1.iad01.newshosting.com!newshosting.com!69.16.185.11.MISMATCH!npeer01.iad.highw
inds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!e17no438024
8qar.0!news-out.google.com!gf5ni61qab.0!nntp.google.com!e17no4380245qar.0!postn
ews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Date: Sun, 28 Oct 2012 11:53:30 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <508bae9d$0$1212$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=37.45.33.193;
posting-account=CJFkdAoAAAAU0Ds4hpCSxEZ1D_NYAbkC
NNTP-Posting-Host: 37.45.33.193
References: <5082f1c0$0$1210$65785112@news.neostrada.pl>
<508af493$0$1317$65785112@news.neostrada.pl>
<k6f0le$p0m$1@node1.news.atman.pl>
<508bae9d$0$1212$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <1...@g...com>
Subject: Re: CB750 Bol d'Or - dysze gaźników
From: g...@g...com
Injection-Date: Sun, 28 Oct 2012 18:53:30 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Received-Bytes: 3250
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:659906
[ ukryj nagłówki ]W dniu sobota, 27 października 2012 11:51:30 UTC+2 użytkownik marcin napisał:
> Spróbuję jakoś streścić sedno sprawy. Z tego co tam piszą, to krytyczną rzeczą dla
prawidlowej pracy tych gaźników (Keihen CV) jest zebranie dolotów w kupę, oraz pewna
pojemność między filtrem a gaźnikami. Chodzi o stabilność podciśnienia przed
przepustnicami (o czym była w tym wątku już mowa) i stłumienie szumów ssania. Tak to
cholerstwo jest zestrojone, że nawet jeżeli dać każdemu z osobna jakieś tłumienie na
filtrze czy nawet jakiś bufor w postaci np. kawałka rury, to i tak niewiele to da.
Wszystkie gaźniki muszą pracować na to wspólne podciśnienie i wtedy dopiero to działa
tak jak powinno. Nawet dedykowane zestawy K&N (w Larssonie 750 za 4 stożki) niewiele
tu pomogą. Owszem, przy dużej dozie sprytu i cierpliwości da się w miarę to zestroić
manewrując dyszami, rozwiercając to i owo itp tak jak wcześniej dyskutowaliśmy, ale i
tak będzie to potem wrażliwe na podmuchy wiatru, zmiany temperatur, deszcz, jednym
slowem zawsze coś będzie nie tak.
>
> Tutaj jedna z dyskusji na ten temat, taka z bardziej przekrojowych i poglądowych,
od której można zacząć drążyć: http://honda-cb750-s.456789.n3.nabble.com/Pods-on-a-
DOHC-options-td3867628.html , na http://www.cb750c.com/ można znaleźć więcej i
bardziej szczegółowo.
>
>
>
> Podsumowując: DOHC 750/900 + Keihen CV + stożki to nie jest zadanie dla
początkującego amatora.
>
> Ja lubię dłubać i kombinować, ale bardziej chyba lubię jeździć - więc odpuszczam :)
>
a może poszukaj zestawu gaźników z płaskimi przepustnicami od motocykla o podobnej
pojemności. takie gaźniki dobrze współpracują ze stożkami. zdaje się CB750 OHC takie
miała.
pozdrawiam
Następne wpisy z tego wątku
- 28.10.12 21:00 marcin
- 01.11.12 20:59 marcin
- 01.11.12 21:21 Kuczu
- 01.11.12 22:21 marcin
- 02.11.12 08:33 Piotr Klimek
- 02.11.12 21:07 marcin
- 03.11.12 00:23 AZ
- 04.11.12 23:18 marcin
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2025-01-19 Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- 2025-01-18 Power BANK z ładowaniem przelotowym robi PRZERWY
- 2025-01-18 Pomoc dla Filipa ;)
- 2025-01-18 znowu kradno i sie nie dzielo
- 2025-01-18 Zieloni oszuchiści
- 2025-01-18 Zielonka => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-18 Warszawa => Frontend Developer (JS, React) <=
- 2025-01-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-18 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-18 Katowice => Administrator IT - Systemy Operacyjne i Wirtualizacja <=
- 2025-01-17 Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- 2025-01-17 Kto wytłumaczy "głupiemu" prezydentowi Dudzie wielką moc prawną "dekretu premiera" TUSKA? [(C)Korneluk (2025)]
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst