  • Data: 2012-11-01 22:21:08
    Temat: Re: CB750 Bol d'Or - dysze gaźników
    Od: "marcin" <m...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości
    news:k6ulh8$1s54$1@adenine.netfront.net...
    > Szczerze mowiac to bylem przekonany iz zrobisz cos raczej w tym stylu:
    >
    > http://www.ebay.com/itm/Honda-CB750-Aftermarket-Air-
    Cleaner-Box-69-76-/110963203582?hash=item19d5ec1dfe&
    item=110963203582&pt=Motorcycles_Parts_Accessories&v
    xp=mtr

    Trochę powyżej możliwości mojego garażu, co najwyżej móglbym kupić :) Gdzieś to już
    widziałem, to by było na pewno ciekawsze wizualnie. Tylko skąd brać do tego wkłady?
    Rozbebeszać seryjne filtry i upychać dookoła między tymi siatkami?
    --
    pzdr,
    marcin