    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: CB750 Bol d'Or - dysze gaźników
    Date: Mon, 22 Oct 2012 02:42:45 +0200
    From: Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl>

    Dnia 20-10-2012 o 22:33:07 marcin <m...@w...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

    > Keihiny. Czy wystarczy w takim razie zwiększyć tą "secondary"?

    zmiękcz sprężyny przepustnic. najlepiej dorobić nowe, co najmniej o połowę
    słabsze i potem dopiero walczyć z dyszami. przy stożkach jest za małe
    podciśnienie przed przepustnicą i układ sterowania nie ma siły podnieść
    przepustnicy. dla tego jak wsadziłeś zmywaki to częściowo pomogło. nie
    wiem czy koledzy pamiętają ale do sporej większości zestawów DynoJet
    właśnie są specjalne sprężyny oprócz iglic i dysz o różnych średnicach.
    poprawić szybkość reakcji przepustnicy można przez rozwiercenie kanalika
    powietrznego w przepustnicy albo korpusie (zależy od konstrukcji gaźnika)
    ale to wyższa szkoła jazdy, trzeba wiedzieć co rozwiercać i ile ale
    łatwiej popsuć niż poprawić.

    jest zestaw do Bold'Ora http://www.dynojet.com/pdf/1127.pdf
    a na przykład zestaw ze sprężynami był do mydelnicy
    http://www.dynojet.com/pdf/1126.pdf

    pozdrawiam