  • Data: 2010-12-08 09:02:01
    Temat: Re: CB wsrod mobilkow....
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 08 Dec 2010 08:37:37 +0100, Mirek Ptak wrote:
    >Dnia 2010-12-07 17:48, *Czarek Daniluk* napisał, a mnie coś podkusiło,
    >Bzdura - za przeproszeniem :)
    >http://de.wikipedia.org/wiki/CB-Funk

    Tylko o ile dobrze widze - na FM wolno 4W, na SSB 4W, a na AM 1W.
    I to od 2005r, wczesniejszych przepisow nie chce mi sie sledzic, ale
    byc moze jeszcze bardziej dyskryminujace AM - wiec mogli uzywac FM.

    "28 Kanal wird von polnischen Fernfahrern in Deutschland benutzt" :-)

    I jeszcze widze jakies ograniczenia w stosowaniu w pojazdach.

    J.