  • 11. Data: 2023-07-13 22:50:02
    Temat: Re: CB radio
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 13.07.2023 o 22:02, cef pisze:

    > Jak coś mi jest potrzebne, to kupuję i używam.

    Jak sklepy w niedzielę zamknięte to wyjesz pod sklepem :-)

    > CB radio nawet wtedy, kiedy było częściej używane, to jakoś
    > nie miało nic takiego co by mnie skłoniło do zakupu.

    Coś w ogóle w życiu kupujesz oprócz jedzenia? :-)

  • 12. Data: 2023-07-13 23:59:05
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Jak coś mi jest potrzebne, to kupuję i używam.
    > CB radio nawet wtedy, kiedy było częściej używane, to jakoś
    > nie miało nic takiego co by mnie skłoniło do zakupu.

    To Ty nietechniczny jesteś? Toż to w latach '90 był przełom na miarę
    (jak dla mnie) w latach '80 ZX81.

    Robert

  • 13. Data: 2023-07-14 00:23:51
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > To Ty nietechniczny jesteś? Toż to w latach '90 był przełom na miarę
    > (jak dla mnie) w latach '80 ZX81.

    Co dzisiaj mogło by być takim przełomem?

  • 14. Data: 2023-07-14 05:10:17
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-07-13 o 22:50, io pisze:

    > Jak sklepy w niedzielę zamknięte to wyjesz pod sklepem :-)

    Nie widzę związku.

    > Coś w ogóle w życiu kupujesz oprócz jedzenia? :-)

    Ale dlaczego zaraz miałbym kupować CB radio?
    Kupiłem ekspres do kawy, bo potrzebowałem, ale dlaczego radio?

  • 15. Data: 2023-07-14 05:11:20
    Od: cef <c...@i...pl>

    > To Ty nietechniczny jesteś? Toż to w latach '90 był przełom na miarę
    > (jak dla mnie) w latach '80 ZX81.

    Inna miara u Ciebie :-)

  • 16. Data: 2023-07-14 15:04:57
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 14.07.2023 o 05:10, cef pisze:

    > Nie widzę związku.

    Jak nie chcesz CB radia to jesteś skazany na inne o charakterze "sklepów
    zamkniętych w niedzielę" gdzie wcale nie musi być tak prosto, że jak
    potrzebujesz to kupujesz i używasz.

    > Ale dlaczego zaraz miałbym kupować CB radio?
    > Kupiłem ekspres do kawy, bo potrzebowałem, ale dlaczego radio?

    Do samochodu? :-)

    Może po prostu skromnie żyjesz to niczego nie potrzebujesz. Albo z
    zasady do samochodu niczego nie dokupujesz.

    Osobiście uważam, że sens komunikacji między kierowcami (i ludźmi w
    ogóle) jest bardzo duży, znacznie wykraczający poza zgłaszanie
    nieoznakowanych.

  • 17. Data: 2023-07-14 20:20:17
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-07-14 o 15:04, io pisze:

    > Jak nie chcesz CB radia to jesteś skazany na inne o charakterze "sklepów
    > zamkniętych w niedzielę" gdzie wcale nie musi być tak prosto, że jak
    > potrzebujesz to kupujesz i używasz.

    Chyba się zamotałeś.

    > Do samochodu? :-)

    Do kuchni. Do samochodu nie potrzebuję ekspresu ani CB radia.

    > Może po prostu skromnie żyjesz to niczego nie potrzebujesz. Albo z
    > zasady do samochodu niczego nie dokupujesz.

    Faktycznie niewiele, bo nie widzę takiej potrzeby.
    Co niby miałbym jeszcze dokupić do auta?
    Wymienić siedzenia na kubełki?
    Wstawić jakiś chromowany grill?
    Czy walnąć spoiler na klapie z tyłu?

    > Osobiście uważam, że sens komunikacji między kierowcami (i ludźmi w
    > ogóle) jest bardzo duży, znacznie wykraczający poza zgłaszanie
    > nieoznakowanych.

    A ja osobiście uważam, że jest to bez znaczenia.

  • 18. Data: 2023-07-14 20:49:33
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 13.07.2023 o 22:25, io pisze:
    [...]
    > To przecież ja nie twierdzę, że ma być CB, wręcz przeciwnie uważam, że
    > coś innego. Ale telefon ... chyba o smartfona Ci chodzi ... na urlopie
    > byłem w pewnym miejscu nad polskim morzem, gdzie od 20 lat nie ma
    > zasięgu GSM.

    Czegoś tutaj nie rozumiem. Pojechałeś wypocząć w miejsce gdzie nie ma
    zasięgu GSM i chcesz żeby był tam zasięg CB?

    > Tak samo można go nie mieć z okazji przyjazdu wujka z
    > Ameryki albo prześladowania.

    Żeco?

    > Jedna z partii z pierwszej 3-ki ma już
    > chyba z rok zablokowaną przez "służby" domenę w internecie gdzie portal
    > mieli. Kilka innych organizacji też miało poblokowane. Mnóstwo profili
    > fb. CB radio to był zupełnie inny rodzaj komunikacji.

    Ale co to ma wspólnego z komunikacją? Blokowanie DNS w Polsce to znana
    sprawa, wystarczy zmienić sobie DNS. FB dla mnie nie istnieje w sensie,
    że nie używam ichnych rozwiązań (Meta), tylko dlatego że są upierdliwie
    "ciężkie" i niewygodne do komunikacji, niedostępne często (awarie) i
    inne takie.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 19. Data: 2023-07-15 17:45:20
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 14.07.2023 o 20:20, cef pisze:

    > Chyba się zamotałeś.

    Raczej nie ogarnąłeś.

    > Do kuchni. Do samochodu nie potrzebuję ekspresu ani CB radia.

    Skąd możesz wiedzieć.

    > Faktycznie niewiele, bo nie widzę takiej potrzeby.
    > Co niby miałbym jeszcze dokupić do auta?
    > Wymienić siedzenia na kubełki?
    > Wstawić jakiś chromowany grill?
    > Czy walnąć spoiler na klapie z tyłu?

    Poza CB radiem? Umywalkę mógłbyś kupić. Choć sama umywalka nie zrobi z
    twojego samochodu kampera. Jest wiele rzeczy zwykle niekojarzonych z
    motoryzacją, które można używać w samochodzie.

    > A ja osobiście uważam, że jest to bez znaczenia.

    Migaczy używasz? To środek komunikacji między kierowcami.

  • 20. Data: 2023-07-15 18:48:47
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-07-15 o 17:45, io pisze:

    > Raczej nie ogarnąłeś.

    Pozostanie to niewyjaśnione czyli każdy przy swoim.

    > Skąd możesz wiedzieć.

    Stąd, że używam samochodu i jakoś ani razu na te kilkaset tys przejechanych
    kilometrów nie miałem potrzeby komunikowania się przez radio.

    > Poza CB radiem? Umywalkę mógłbyś kupić. Choć sama umywalka nie zrobi z
    > twojego samochodu kampera. Jest wiele rzeczy zwykle niekojarzonych z
    > motoryzacją, które można używać w samochodzie.

    Skoro tak ciężko Ci przychodzi wymyślenie czegoś sensownego co można
    dokupić do samochodu, to znaczy, że niewiele da się dokupić z rzeczy
    przydatnych.
    Jakoś nie wyrzucasz seriami niezbędnych sensownych dodatków do auta.

    > Migaczy używasz? To środek komunikacji między kierowcami.

    I miałeś samochód bez migaczy na wyposażeniu i musiałeś dokupić?
    Nie sądzę, więc nie wymyślaj głupot na poparcie swej tezy.