  • 11. Data: 2010-10-25 08:23:36
    Temat: Re: C6 - czy warto?
    Od: Krzysiek Niemkiewicz <"[moje_inicjaly]"@post.pl>

    W dniu 2010-10-24 23:11, neoniusz pisze:

    > A co sie moze w nim podobac? Bo chyba nie wyglad ;) Serio pytam, bo nie
    > wiem.

    IMO to jeden z najpiękniejszych aktualnie produkowanych samochodów. Ale
    jeden lubi wąchać kwiatki a drugi brudne skarpetki :|

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 12. Data: 2010-10-25 08:27:00
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin PN

    > Witam!
    > Od pewnego czasu zastanawiam się nad zakupem samochodu. Bardzo podoba mi
    > się Citroen C6. Miałem okazję się tym przejechać - komfort nieziemski.
    > Czy możecie się podzielić swoimi opiniami o tym samochodzie? Ja się
    > absolutnie nie znam na samochodach, ja tym tylko jeżdżę. Będę wdzięczny
    > za szczere opinie.

    Są pewnie auta bardziej niezawodne, szybsze, lepiej jeżdżące po
    zakrętach, mniej tracące na wartości itp. Ale C6 jest jedyny w swoim
    rodzaju. Jak Ci się podoba i Cię na niego stać to sobie kup.

    --
    ignorance is bliss

  • 13. Data: 2010-10-25 08:29:06
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Agent

    > nie wiem jak dla Ciebie ale dla mmnie cała seria Audi A jest nudna do
    > przesady. Kolejne generacje w wyglądzie różnią się niewiele z zewnątrz.

    Bo Audi wypuszcza jeden nowy model raz na 10 lat (różniący się od starego
    grillem i niekiedy też światłami), a potem produkuje go w różnych
    rozmiarach.

    --
    ignorance is bliss

  • 14. Data: 2010-10-25 09:38:27
    Od: "Jan Kowalski" <K...@n...pl>

    Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości
    > Musisz uważać, jak podjedziesz na parking i zderzak będzie wystawać nad
    > krawężnik, bo po zgaszeniu silnika auto obniża się i zderzak opiera się na
    > krawężniku i ruszając, można ten zderzak urwać. Trzeba poczekać, aż auto
    > całkowicie się podniesie, co trwa kilka sekund.

    Jakieś mity opisujesz.

  • 15. Data: 2010-10-25 09:47:48
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    PN wrote:

    > Witam!
    > Od pewnego czasu zastanawiam się nad zakupem samochodu. Bardzo
    > podoba mi się Citroen C6. Miałem okazję się tym przejechać -
    > komfort nieziemski. Czy możecie się podzielić swoimi opiniami o
    > tym samochodzie? Ja się absolutnie nie znam na samochodach, ja tym
    > tylko jeżdżę. Będę wdzięczny za szczere opinie. Aha - znana mi
    > jest obiegowa opinia na temat samochodów francuskich, ale nikt ze
    > znajomych, którzy mieli okazję posiadać samochody francuskie jej
    > nie potwierdza. Jakie są typowe "niebezpieczeństwa" związane z tym
> [...]

    No cóż, nie jest to popularny samochód - sam znam tylko jednego
    właściciela.
    Nówka z salonu... i klnie. Szaleje mu elektronika, potrafi
    unieruchomić samochód na trasie.
    W ciągu roku do samochodu 6 razy była wzywana pomoc drogowa, jakies
    kompletne pierdułki. Raz spalona żarówka kierunkowskazu dała jakiś
    sygnał na szynie i samochód stwierdził "dalej nie jadę". Wymiana
    nie pomogła, konieczna była wizyta w serwisie.

    Właśnie się z nim dogaduję za ile by ją mi pchnął ;-) bo bryka
    też mi się cholernie podoba.

    Tyle że nowa w salonie jest obłędnie droga. 130-140 tysięcy to
    jeszcze-jeszcze, ale 200 to "lekka" przesada.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 16. Data: 2010-10-25 13:22:44
    Od: p0li <p...@p...onet.pl>

    O->Dnia 2010-10-25 07:13:03 niejaki Samotnik napisał:
    > Tylko, że C6 nie porównuje się do Golfa, a raczej do dużych Mercedesów, A8.
    > A tam z komfortem też całkiem nieźle.

    nie żartuj...
    może w stosunku do golfa tam jest niezły komfort
    w porównaniu do c6 - daleeeeko

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 17. Data: 2010-10-25 16:47:55
    Od: PN <k...@w...pl>

    W dniu 2010-10-25 09:47, Massai pisze:

> [...]
    > też mi się cholernie podoba.
    >
    > Tyle że nowa w salonie jest obłędnie droga. 130-140 tysięcy to
    > jeszcze-jeszcze, ale 200 to "lekka" przesada.

    O matko...ja jestem w stanie zrozumieć jakieś awarie, ale samochód nie
    może mnie zostawiać w szczerym polu. Ciekawe czy to przypadłość tego
    jednego egzemplarza czy one wszystkie tak?
    Właśnie niesamowity wygląd + zadziwiający komfort - to mnie do niego
    ciągnie.No i nie jest to kolejny z biliona mercedesów, audi czy bmw
    tylko "coś innego", a ja to uważam za plus.

  • 18. Data: 2010-10-25 17:54:26
    Od: Arek <a...@...a.z.e.t.a.pl>

    Samotnik wrote:

    > Całkowita niepopularność, absolutna nieznajomość auta przez mechaników z
    > ASO

    Właściciele takich aso często C6 się rozbijają więc coś mechanicy muszą się
    dowiedzieć bo inaczej mogą mieć kiepsko w pracy ... ;)

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 19. Data: 2010-10-25 19:43:52
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "PN" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Kosmiczna utrata wartości

    > ciągnie.No i nie jest to kolejny z biliona mercedesów, audi czy bmw tylko
    > "coś innego", a ja to uważam za plus.

    Coś jak brodata kobieta. Gdzieś, jakiś amator się zawsze znajdzie ;)

  • 20. Data: 2010-10-25 19:50:16
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 25 Oct 2010 19:43:52 +0200, Przemek V napisał(a):

    > Coś jak brodata kobieta. Gdzieś, jakiś amator się zawsze znajdzie ;)

    teraz to pojechałeś, brodatą kobietą jest auto za pół bańki do którego
    potrzeba łyżkę do butów żeby wsiąść :-P

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel