  • 11. Data: 2011-02-11 09:26:48
    Temat: Re: C5 kombi 2,0 16V 2004 rok - warto ?
    Od: "Mac" <3...@b...com.pl>

    > W oddziale w którym jeździł twierdzą, że potrafił pic 13l/100km, czyli do
    > jazy prywatnej bez gazu się nie obejdzie.
    >
    > Byłem nim w swoim warsztacie, obejrzeli, spojrzeli pod spód powiedzieli że
    > akumulatory ciśnienia w zawieszeniu suche, że za te pieniądze to brać.
    > Drugi warsztat który naprawia samochody dla firmy też twierdzi że za tyle
    > warto go brać.
    > Czyli jeśli nikt mnie nie przelicytuje to zostanę właścicielem
    > znienawidzonego na F :)

    Jezdze 2-litrowa C5-tka z silnikiem EW10A z 2005 po faceliftingu. Przebieg
    ok 152 kkm. Auto bezproblemowe, wersja Exclusive z pelna elektryka -
    wszystko dziala bez problemu. Silnik suchy, zadnych wyciekow z ukladu
    hydraulicznego. Pali to od ok 7,0L w trasie przy spokojnej jezdzie do 11L w
    miescie.

    --
    Mac

  • 12. Data: 2011-02-11 17:35:50
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-02-11 01:30, AL pisze:

    > albo cewka

    Czyli 4 do wymiany ;)

    Pozdrawiam !

    PS:
    Jak ja uwielbiam tą integrację, nie mogły być 4 oddzielnie, albo jedna i
    rozdzielacz ?

  • 13. Data: 2011-02-11 17:37:05
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-02-11 09:26, Mac pisze:

> [...]
    > elektryka - wszystko dziala bez problemu. Silnik suchy, zadnych wyciekow
    > z ukladu hydraulicznego. Pali to od ok 7,0L w trasie przy spokojnej

    Ten to tylko SX, ale jak na moje wymagania ma wszystko. Klima automatic,
    lusterka elektryczne. Chyba ze 6 poduszek. Nie ma tempomatu i
    podgrzewanych zydelków - to to co zauważyłem ;)

    Pozdrawiam !

  • 14. Data: 2011-02-11 18:50:35
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 11 Feb 2011 17:35:50 +0100, Czarek Daniluk wrote:
    >Czyli 4 do wymiany ;)
    >
    >Jak ja uwielbiam tą integrację, nie mogły być 4 oddzielnie, albo jedna i
    >rozdzielacz ?

    Rozdzielacz jest zawodny.
    A cewka powinna byc wieczna, to po co rozdzielac na 4 :-)

    J.

  • 15. Data: 2011-02-11 19:34:49
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-02-11 18:50, J.F. pisze:

    > Rozdzielacz jest zawodny.
    > A cewka powinna byc wieczna, to po co rozdzielac na 4 :-)
    >
    > J.

    To widać jak są wieczne ;)
    Jak padnie jedna na 4 gary to wiadomo która, a jak masz zespoloną to
    musisz wymieniać wszystkie ;)

    Pozdrawiam !

  • 16. Data: 2011-02-11 19:46:08
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 11 Feb 2011 19:34:49 +0100, Czarek Daniluk wrote:

    >To widać jak są wieczne ;)
    >Jak padnie jedna na 4 gary to wiadomo która, a jak masz zespoloną to
    >musisz wymieniać wszystkie ;)

    Jak sie nie kupuje samochodow to f, to sie nie wymienia ani jednej :-)

    J.

  • 17. Data: 2011-02-11 20:10:00
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-02-11 19:46, J.F. pisze:

    > Jak sie nie kupuje samochodow to f, to sie nie wymienia ani jednej :-)
    >
    > J.

    Myślisz że to tylko producenci na F używają ?
    Ja widziałem nie tylko w nich zespolone cewki ;)

    Pozdrawiam !

    PS:
    Jak się kupuje na odpowiednie paliwo to w ogóle cewek się nie wymienia ;)

  • 18. Data: 2011-02-11 20:19:15
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-02-11 17:37, Czarek Daniluk pisze:
    > Nie ma tempomatu i
    > podgrzewanych zydelków - to to co zauważyłem ;)

    podgrzewane zydle maja gleboki sens przy skorzanych siedzeniach, przy
    zwyklych znacznie mniejszy.

    KJ

  • 19. Data: 2011-02-11 20:22:28
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 11 Feb 2011 20:10:00 +0100, Czarek Daniluk wrote:

    >Myślisz że to tylko producenci na F używają ?
    >Ja widziałem nie tylko w nich zespolone cewki ;)

    No przeciez pisze ze moga sobie byc zespolone, bo sie ich nie
    wymienia, wiec jaka to roznica :-)

    >PS:
    >Jak się kupuje na odpowiednie paliwo to w ogóle cewek się nie wymienia ;)

    Tylko cale wtryskiwacze :-P

    J.

  • 20. Data: 2011-02-11 21:37:38
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    > Ten to tylko SX, ale jak na moje wymagania ma wszystko. Klima automatic,
    > lusterka elektryczne. Chyba ze 6 poduszek. Nie ma tempomatu i
    > podgrzewanych zydelków - to to co zauważyłem ;)

    Tempomat sobie dołożysz. Zapewne tylko kwestia wpięcia manetki w
    przełącznik zespolony i aktywacji przez Lexię.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl