    From: " BrunoJ" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: C4 vs C4 GP vs C5 Tourer - wymiary wnętrza
    Date: Tue, 13 Dec 2011 14:23:11 +0000 (UTC)

    Franc <s...@w...pl> napisał(a):

    > Mam zwykłe C4 i dopóki się nie pojawiły małe dzieci, to było OK. Z jednym
    > też dawaliśmy jakoś radę. Ale teraz przy dwójce to już jest kiepsko. Jak
    > pomyślę, co się będzie działo przy okazji wyjazdy na Boże Narodzenie to już
    > jestem chory.
    > Jest po prostu super-mocno ciasno. Fotele do przodu, bo z tyłu potrzebne
    > miejsce na foteteliki. Bagażnik też nie jest z gumy. Pakowanie na maxa
    > pomiędzy fotele, ale...
    Prawda jest taka ze... auto jest ok, po prostu pakujesz za duzo rzeczy.
    Kupisz wieksze auto i szybko sie okaze ze tez umiesz je zapakowac po sufit ;-)
    Ja tak mialem jak sie przesiadlem ze zwyklego ZXa w kombi, wlasnie z okazji
    drugiego dziecka. Przy piewszym wyjezdze wakacyjnym okazalo sie ze kombi tez
    za male jest na wszystkie klamoty ;-)

    > Dlatego też poszukuję najbardziej subektywnego miernika wnętrza - jego
    > wymiarów. Zewnętrzne guzik mi dają, bo widzę jakie teraz samochody są
    > napuchane/napompowane na zewnątrz - a to jakieś przetłoczenia, wytłoczenia
    > itd.
    >
    > Odnośnie VAN a KOMBI - to nie mam preferencji. Nie miałem, ani nie
    > jeździełm ani tym, ani tym. Chodzi tylko o wygodę i przestrzeń w środku.
    Roznica jest fundamentalna, zarowno w sposobie wykorzystania przestrzeni jak i
    wlasciwosciach trakcyjnych auta. Do tego dochodzi rowniez potencjalna roznica
    klas - c4 nawet GP to ciagle kompakt, c5 to klasa srednia.
    juz pisalem przy innych odpowiedziach. przy 2+2 bylbym sie mocno zastanawial.
    W moim konkretnym przypadku nie ma dylematu, mam 2+3. czyli maly van na miasto
    i docelowo duzy w trasy. Limuzyne sobie kupie na starosc ;-)