    From: "BrunoJ " <b...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: C4 vs C4 GP vs C5 Tourer - wymiary wnętrza
    Date: Mon, 12 Dec 2011 13:40:24 +0000 (UTC)

    Franc <s...@w...pl> napisał(a):

    > Witam grupę,
    >
    > Bardzo chciałbym dokonać porównania wymiarów pomiędzy C4, C4 GP a C5
    > tourer. Wymiary zewnętrzne mogę porównać bez większych problemów. Ale mnie
    > interesują wymiary wnętrza - i tutaj mam problem.
    >
    > Strona www.citroen.pl jest tragiczna i oprócz katalogów nic o konkretach
    > nie ma. Google dają mnóstwo testów, ale o wymiarach w środku cisza.
    >
    > Na chwilę obecną w C4 się już przestajemy mieścić (na długość i szerokość).
    > Dwójka dzieci (fotelik przodem + drugi tyłem) i żona siedzi z kolanami
> [...]
    Danych nie mam, ale jesli przymierzasz sie do tak roznych aut jak C4, C4 GP i
    C5 Tourer to lepiej przejedz sie do salonu i pomacaj po prostu. To sa zupelnie
    rozne auta i numerki nie musza odpowiadac odczuciom.
    Najwiecej miejsca (realnie i subiektywnie) bedziesz mial w c4 GP. w GP
    siedzisz wyzej, nogi wypadaja inaczej niz w 'lezakach'. Do tego ogromny
    bagaznik. ale np dziwnie skladane siedzenia w drugim rzedzie.
    C5 jest wyraznie wiekszy od c4 ale ja osobiscie bylem kombikiem zawiedziony, i
    mam wrazenie ze w nowym jest mniej miejsca niz w mk1.
    Jesli nie przeszkasza ci vanowatosc c4 GP to zdecydowanie najlepszy wybor pod
    katem uniwersalnosci i przestrzeni w srodku. Na 4 osoby przemysl czy na pewno
    potrzebujesz GP.
    Ale znam osoby ktore wola klasyczne kombi od vana, wtedy C5 bedzie lepiej
    pasowal. Ja zreszta mam i kombi i vana mimo oczywistych zalet vana kombi mialo
    pare plusow, szczegolnie w temacie dlugosci bagaznika, i mam wrazenie ze
    latwiej bylo mi sie do kombika spakowac (niekonecznie wiecej, ale jakos
    wygodniej).

    pozdr
    Bruno, bydg
    Citroen XP'10, ZX Break'97