  • 51. Data: 2015-11-19 14:20:13
    Temat: Re: C2D czy to ma jeszcze sens?
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Jacek Maciejewski wrote:
> [...]
    HCvAbXFePq4

    > Są tam jakieś klipy w ogóle czy tylko statyczne obrazki? Jak przeglądam
    > tą stronę to mam obciążenia procka (C2D E8400) max. 15%

    A dokładniej to tak:
    1. Na laptopie z Core i7 i grafiką GT330M oraz 8 GB RAM stronka przycina
    się, a komp szumi wentylatorem jak wściekły.
    2. Na stacjonarnym kompie z Athlonem X2 64, grafiką GT210 oraz 8GB RAM
    stronka działa płynnie.

    Na obu kompach te same przeglądarki i ten sam system Win 7 64.

    Teraz na pytanie "Czy C2D ma jeszcze sens" odpowiadam: "to zależy" :-)

  • 52. Data: 2015-11-19 14:21:54
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Jacek Maciejewski wrote:

    HCvAbXFePq4

    > Są tam jakieś klipy w ogóle czy tylko statyczne obrazki? Jak przeglądam
    > tą stronę to mam obciążenia procka (C2D E8400) max. 15%

    A dokładniej to tak:
    1. Na laptopie z Core i7 i grafiką GT330M oraz 8 GB RAM DDR3 stronka
    przycina się, a komp szumi wentylatorem jak wściekły.
    2. Na stacjonarnym kompie z Athlonem X2 64, grafiką GT210 oraz 8GB RAM
    DDR2 stronka działa płynnie i jest cicho.

  • 53. Data: 2015-11-22 22:09:43
    Od: pioruns <c...@b...cy>

    On 18/11/15 14:46, Jacek Maciejewski wrote:

    > Aaa, ten. Leci u mnie na max.60%

    To zwykły filmik mp4. U mnie użycie procka 28% (Firefox na Debian
    Jessie). Procek AMD10, grafika to Radeon HD 7xxx + zamknięte stery. Nic
    się nie przycina.

    --
    pozdrawiam, pioruns
    _,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

  • 54. Data: 2015-11-22 22:17:33
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 18 Nov 2015 21:32:40 +0100, Poldek napisał(a):

    > A przycina się?

    Nie. Może ci się przycina z uwagi na zbyt małą przepustowość łącza
    netowego.

    --
    Jacek
    Dziesięć przykazań ma 279 słów.

  • 55. Data: 2015-11-22 23:08:28
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Jacek Maciejewski wrote:

    > Nie. Może ci się przycina z uwagi na zbyt małą przepustowość łącza
    > netowego.

    Drugi komp jest na tym samym łączu, jest to komp słabszy i na nim się
    nie przycina.

  • 56. Data: 2015-11-25 13:27:52
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sun, 8 Nov 2015 14:00:58 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Użytkownik ww w...@o...pl ...

    > Kupiłes kompa za 3 tysiace to sobie teraz musisz dopisac filozofię :)
    > Ja działam głównie na athlonie x2 5600+
    > Wszystko działa bezproblemowo.

    O'rly? Filozofię? Wiesz - pracowałem długie lata na Core 2 Duo, zresztą
    dalej śmiga jako serwerek. Ale w końcu przestał mi wyrabiać do pracy, o
    grach nie wspominając. Więc z tym dorabianiem filozofii, to bym się tak nie
    rozpędzał. To, że Tobie Athlon X2 5600+ wystarcza nie znaczy, że każdemu
    wyrobi.

    [ Nie jestem wojującym ateistą, mój ateizm jest łagodny i współczujący; ]
    [ To mój antyklerykalizm jest wściekły jak sk... (znalezione w necie) ]

  • 57. Data: 2015-11-25 16:15:34
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 22 Nov 2015 23:08:28 +0100, Poldek napisał(a):

    > Drugi komp jest na tym samym łączu, jest to komp słabszy i na nim się
    > nie przycina.

    No to nie wiem co jest grane :)

  • 58. Data: 2015-11-25 19:00:17
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Przemysław Ryk p...@g...com ...

> [...]
    > pracy, o grach nie wspominając. Więc z tym dorabianiem filozofii, to
    > bym się tak nie rozpędzał. To, że Tobie Athlon X2 5600+ wystarcza nie

    Chciałbym grzecznie zauwazyc, ze ja nie twierdze, ze on jest dobry dla
    kazdego a juz na pewno nie do gier.
    Parafrazujac - to ze Tobie nie wystarcza nie znaczy ze dla wielu innych
    osób bedzie całkiem ok.
    Ja tylko dyskutuję z tezą zawartą w poprzednim poscie, ze C2D nie nadaje
    sie juz do niczego.

  • 59. Data: 2015-11-27 02:22:26
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 25 Nov 2015 18:00:17 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

> [...]
    > wystarcza nie znaczy ze dla wielu innych osób bedzie całkiem ok. Ja tylko
    > dyskutuję z tezą zawartą w poprzednim poscie, ze C2D nie nadaje sie juz

    A nie - z tezą, że się do niczego nie nadaje, to ja też będę dyskutował. Tak
    samo, jak z tekstem ,,Kupiłes kompa za 3 tysiace to sobie teraz musisz
    dopisac filozofię :)". :)

    [ You can only be free, when you have nothing to loose. ]
    [ (znalezione w necie) ]

  • 60. Data: 2015-11-27 10:00:10
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Przemysław Ryk p...@g...com ...

    > ,,Kupiłes kompa za 3 tysiace to sobie teraz musisz
    > dopisac filozofię :)". :)

    Racja - zartów nie ma co zbyt dokładnie analizować :)