  • Data: 2015-11-05 12:35:07
    Temat: Re: C2D czy to ma jeszcze sens?
    Od: "Piotr" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bolko" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    news:eeb65d1d-751d-43cd-b5f8-9ed570ccbfdf@googlegrou
    ps.com...
    Witam
    Kompa potrzebuje do domowych zastosowań.
    Czyli office + internet + paint.

    Pytanie czy jeszcze ma sens C2D czy lepiej
    już pchać się w lepsze procki.
    jeśli tak to jaki?

    ========================
    Niedawno szukałem taniego komputera znajomym
    do domowych zastosowań.
    C2D poza tym, że jak tu już miab napisał potrafi słabo
    wyrabiać na niektórych "internetach" to na dodatek
    zupełnie już zamykasz sobie drogę modernizacji.
    Ja wybrałem i kupiłem "poleasingowca" Lenovo
    z Pentium G630 (taki słaby procesorek ale szybszy
    od wielu C2D) ale co najważniejsze na socket 1155
    co daje możliwość w przyszłości na wymianę
    procesora na 2gą generację i3/i5/i7.
    Z ramem 4GB i dyskiem 500GB kosztowało to
    niewiele ponad 400zł (nawet Win7 z naklejką
    z której się aktywował był na tym).

    Można też szukać czegoś w tym stylu na 1150 ale
    to już trudniej znaleźć i więcej trzeba zapłacić.