  • 21. Data: 2011-12-30 21:58:26
    Temat: Re: Były kiedyś karty graficzne...
    Od: gadacz <g...@o...pl>

    W dniu 2011-12-30 22:19, trimowWP pisze:
    > Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > mam dekoder nTV i chcę jednocześ nie obejrzeć to samo na
    > monitorze(ewentualnie nagrać)

    to rozbij sygnał na 2, czyli drut przed tv,
    jeden wtedy do telewizorni, a drugi do komputera,
    a w komputerze pod tuner i po temacie.

    pozdrawiam
    gadacz

  • 22. Data: 2012-01-02 07:08:34
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 30.12.2011 17:31, RadoslawF wrote:

    > Bzdura.
    > TV z pełnym eurozłączem ma wyjście video.
    > Używałem tego wieki temu to zgrywania fragmentów przy pomocy
    > PM7500/100 który miał odpowiednią do tego kartę na płycie.
    > Podgląd w okienku na ekranie tego kompa też był. :-)

    ale zdajesz sobie sprawę że na eurozłączu masz tylko analogowy sygnał SD?
    Marx

  • 23. Data: 2012-01-02 07:11:11
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 30.12.2011 22:58, gadacz wrote:

    > to rozbij sygnał na 2, czyli drut przed tv,
    > jeden wtedy do telewizorni, a drugi do komputera,
    > a w komputerze pod tuner i po temacie.

    jasne, szczególnie w "N". W "N" się nie da i tyle w temacie.

    Chyba że analogowy sygnał wyciągnąć, mając dualny tuner od "N". Ale
    trzeba być świadomym żeby konwerter wymienić na Twin, pociągnąć drugi
    kabel z anteny no i wymienić tuner na podwójny, oraz pewnie zapłacić
    wyższy abonament za multiroom

    Marx

  • 24. Data: 2012-01-02 08:50:58
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl>

    "trimowWP" <t...@w...pl> napisał(a):

    >obraz TV na monitorze kompa

    Teraz piszesz zupelnie cos innego niz w poscie zaczynajacym
    watek...

    Chcesz obraz TV na monitorze czy obraz z TV na monitorze.
    To sa 2 rozne rzeczy, wiec moze sie zdecyduj.

  • 25. Data: 2012-01-02 11:24:48
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-01-02 08:08, Użytkownik Marx napisał:

    > ale zdajesz sobie sprawę że na eurozłączu masz tylko analogowy sygnał SD?
    > Marx

    A było gdzieś napisane że musi być inny sygnał ?

    Pozdrawiam

  • 26. Data: 2012-01-02 17:02:44
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 30.12.2011 22:19, trimowWP pisze:
    > Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > mam dekoder nTV i chcę jednocześ nie obejrzeć to samo na
    > monitorze(ewentualnie nagrać)
    kup rozdzielacz jednego euro na 2 TV. jeden koneic do TV drugi do
    wejścia karty TV ( jeszcze przelotka z euro na chinch mozę być potrzebna)
    ToMasz

    PS w Nce nie da się jednocześnie wyprowadzić sygnału na euro i hdmi