  • 11. Data: 2011-12-30 13:10:58
    Temat: Re: Były kiedyś karty graficzne...
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2011-12-30 13:42, Rafal Jankowski pisze:

    > No ale chodzi o oglądanie TV na kompie kiedy ten telewizor jest włączony
    > czy jak jest wyłączony? Bo jak jest wyłączony to raczej potrzebny mu
    > zwykły tuner TV do PC(zintegrowana grafika już chyba nie, bo jakąś kartę
    > graficzną już pewnie ma) i to pewnie z DVB-T/mpeg4, a nie tylko
    > analogowy. A jeżeli telewizor jest włączony to chyba tylko taka do
    > emisji ujawnionej.

    W sumie to niech wątkotwórca sprecyzuje co chce uzyskać.

  • 12. Data: 2011-12-30 14:20:29
    Od: "trimowWP" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Marx" <M...@n...com> napisał w wiadomości
    > jakiego telewizora? sprecyzuj jakiego wejścia/wyjścia chcesz użyć
    > Marx

    LCD 32 HDMI ;VGA ; czincz

  • 13. Data: 2011-12-30 14:24:07
    Od: "trimowWP" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Kamil 'Model'" <k...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:jdkd92$b1v$1@inews.gazeta.pl... W dniu 2011-12-30 13:42,
    Rafal Jankowski pisze:
    > W sumie to niech wątkotwórca sprecyzuje co chce uzyskać.

    obraz TV na monitorze kompa

  • 14. Data: 2011-12-30 14:39:08
    Od: "trimowWP" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Marx" <M...@n...com> napisał w wiadomości
    > jakiego telewizora? sprecyzuj jakiego wejścia/wyjścia chcesz użyć
    > Marx

    Mam dekoder nTV a na nim wyjścia HDMI; YPBPR; SCART
    i telewizor LCD z tymi wejsciami i jeszcze jakieś czincze

  • 15. Data: 2011-12-30 15:24:52
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 30.12.2011 15:39, trimowWP wrote:
    > Użytkownik "Marx" <M...@n...com> napisał w wiadomości
    >
    > Mam dekoder nTV a na nim wyjścia HDMI; YPBPR; SCART
    > i telewizor LCD z tymi wejsciami i jeszcze jakieś czincze

    telewizor nie ma żadnych wyjść więc telewizora nie podłączysz do
    monitora. Możesz monitor podłączyć wprost do dekodera ale efekt w
    zasadzie będzie ten sam jak z TV. Do dekodera możesz też podpiąć grabber
    z chinchami, ale wtedy obraz nie będzie pełnej jakości. Zresztą takie
    podpięcie nie ma sensu, bo i tak przy dekoderze N (o ile nie jest to
    wersja z podwójnym tunerem) jednocześnie można oglądać tylko jeden kanał.
    Tak więc N-ka i komputer to się nie bardzo da pożenić.

    Alternatywnie możesz kupić tuner DVB-T i włożyć do komputera - będziesz
    miał w nim tylko kanały z telewizji naziemnej. Albo tuner DVB-S(2) i TNK
    (TNK-HD).
    Marx

  • 16. Data: 2011-12-30 16:14:14
    Od: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl>

    On Fri, 30 Dec 2011, Marx wrote:

> [...]
    > w nim tylko kanały z telewizji naziemnej. Albo tuner DVB-S(2) i TNK (TNK-HD).

    Zdaje się, że istnieją jakieś karty z wejściem HDMI, może coś w ten deseń:
    http://www.beiks.pl/katalog/wpis/167/pl
    Ale po pierwsze raczej to jest masakrycznie drogie, po drugie sam nie wiem
    jak to działa w kontekscie tego, że HDMI zdaje się miało być bezpieczne,
    więc byłoby ciekawe jakby aplikacja mogła sobie robić z tym sygnałem co
    chce.

  • 17. Data: 2011-12-30 16:19:18
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 30.12.2011 04:59, trimowWP pisze:
    > Były kiedyś karty graficzne pozwalające na
    > wyświetlanie ekranu telewizora na monitorze.
    > Znajdę taką??

    Po co? Wystarczy normalną kartę TV. Albo wewnętrzną PCI lub
    PCIe, albo zewnętrzną USB. Są nawet karty do dekodowania na-
    ziemnej telewizji cyfrowej lub satelitarnej telewizji analo-
    gowej lub cyfrowej.

    Te karty były po prostu połączeniem karty graficznej i karty
    telewizyjnej. Może i wygodne, ale mało uniwersalne i obecnie
    prawie nikt takich nie robi.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 18. Data: 2011-12-30 16:31:16
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2011-12-30 16:24, Użytkownik Marx napisał:

    > telewizor nie ma żadnych wyjść więc telewizora nie podłączysz do
    > monitora.

    Bzdura.
    TV z pełnym eurozłączem ma wyjście video.
    Używałem tego wieki temu to zgrywania fragmentów przy pomocy
    PM7500/100 który miał odpowiednią do tego kartę na płycie.
    Podgląd w okienku na ekranie tego kompa też był. :-)

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2011-12-30 17:14:15
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    > obraz TV na monitorze kompa
    żaden problem. To się nazywa karta TV. Podłączasz do niej antene,
    uruchamiasz program i masz okienko z TV na ekranie monitora.
    ToMasz

  • 20. Data: 2011-12-30 21:19:50
    Od: "trimowWP" <t...@w...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > żaden problem. To się nazywa karta TV. Podłączasz do niej antene,
    > uruchamiasz program i masz okienko z TV na ekranie monitora.
    > ToMasz

    mam dekoder nTV i chcę jednocześ nie obejrzeć to samo na
    monitorze(ewentualnie nagrać)