    From: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Były kiedyś karty graficzne...
    Date: Fri, 30 Dec 2011 17:14:14 +0100

    On Fri, 30 Dec 2011, Marx wrote:

    > telewizor nie ma żadnych wyjść więc telewizora nie podłączysz do monitora.
    > Możesz monitor podłączyć wprost do dekodera ale efekt w zasadzie będzie ten
    > sam jak z TV. Do dekodera możesz też podpiąć grabber z chinchami, ale wtedy
    > obraz nie będzie pełnej jakości. Zresztą takie podpięcie nie ma sensu, bo i
    > tak przy dekoderze N (o ile nie jest to wersja z podwójnym tunerem)
    > jednocześnie można oglądać tylko jeden kanał.
    > Tak więc N-ka i komputer to się nie bardzo da pożenić.
    >
    > Alternatywnie możesz kupić tuner DVB-T i włożyć do komputera - będziesz miał
> [...]

    Zdaje się, że istnieją jakieś karty z wejściem HDMI, może coś w ten deseń:
    http://www.beiks.pl/katalog/wpis/167/pl
    Ale po pierwsze raczej to jest masakrycznie drogie, po drugie sam nie wiem
    jak to działa w kontekscie tego, że HDMI zdaje się miało być bezpieczne,
    więc byłoby ciekawe jakby aplikacja mogła sobie robić z tym sygnałem co
    chce.