  • 21. Data: 2012-01-22 01:30:18
    Temat: Re: Było setki razy
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    DUNLOP

  • 22. Data: 2012-01-22 06:43:12
    Od: megrims <m...@i...pl>

    On 01/22/12 00:26, kkk wrote:

    > Na poważnie: Pirelli P7C, Dunlop SPS, ContiPC2, Michelin PHP2 to moja
    > top lista w tym rozmiarze, kolejność dowolna, przy czym wszystko klasa
    > "premium", Michelin najbardziej "nastawione" na komfort, przy Dunlop i
    > Michelin warto upomnieć się o darmową kartę/ubezpieczenie na 3 lata od
    > zakupu/montażu.

    rozmiar: 275/35/20 x2 oraz 255/35/20 x2
    i tu się sprawa komplikuje

  • 23. Data: 2012-01-22 09:41:06
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 22-01-2012 06:43, megrims pisze:
    > rozmiar: 275/35/20 x2 oraz 255/35/20 x2
    > i tu się sprawa komplikuje

    Sam sobie komplikujesz, pewnie chcesz się lansować na drodze. Normalny
    człowiek zakłada do auta 13-14" i nie ma żadnych kłopotów z doborem opon.

    --
    Paweł

  • 24. Data: 2012-01-22 09:49:50
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    megrims wrote:

    > Jakie opony letnie wybrać?
    >
    > Jak przeglądam średnią ocen marek opon na różnych
    > portalach oponiarskich, to nie za bardzo wiem o co lata.
    >
    > Na http://opony.mojeauto.pl oceny są dziwne.
    >
    > Pirelli ma 3.88 http://opony.mojeauto.pl/opony-pirelli/
    > Goodyear ma 3,29 http://opony.mojeauto.pl/opony-goodyear/
    > Nankang ma 4.00 http://opony.mojeauto.pl/opony-nankang/
    > Continental ma 4,56 http://opony.mojeauto.pl/opony-continental/
    >
    > To jak. Jakaś chińszczyzna Nankang jest lepsza od Pirelli??
    > Z czego to wynika?

    Frigo?
    A, letnie. To Passio. ;]

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 25. Data: 2012-01-22 10:12:33
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-01-22 00:47, Bugatti wrote:
    > Ci co jeźdzą na podjeżdzawki na TP (Poznań) i TK chwalą sobie (poza R888
    > i Bridgestone'y RE070) Federale 595RS-R - podobo świetnie kleją na
    > suchym ale też nie oczekuj że zrobisz nimi 50 tys km.

    ROTFL. Chyba raczej, ile okrążeń na nich zrobi a nie kkm :-)

    > Jeszcze poza nimi masz do wyboru Michelin'a Pilot Sport PS2 -
    > http://www.tirerack.com/tires/tires.jsp?tireMake=Mic
    helin&tireModel=Pilot+Sport+PS2

    Obecnie raczej Pilot Super Sport :-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 26. Data: 2012-01-22 11:39:55
    Od: megrims <m...@i...pl>

    On 01/22/12 09:41, DoQ wrote:

    > Sam sobie komplikujesz, pewnie chcesz się lansować na drodze. Normalny
    > człowiek zakłada do auta 13-14" i nie ma żadnych kłopotów z doborem opon.

    Za duża tarcza hamulcowa. 18" to minimum, a nie chce specjalnie innych
    felg kupować, aby bardziej popularne opony założyć.

  • 27. Data: 2012-01-22 12:17:26
    Od: Gabriel'wilk' <g...@g...pl>

    W dniu 2012-01-21 20:55, megrims pisze:
> [...]
    > Continental ma 4,56 http://opony.mojeauto.pl/opony-continental/
    >
    > To jak. Jakaś chińszczyzna Nankang jest lepsza od Pirelli??
    Dopisz do listy:
    Uniroyal RAIN EXPERT
    Uniroyal RAINSPORT 2
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 28. Data: 2012-01-22 12:36:37
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "Mirek Ptak" <n...@n...pl> wrote in message

    > Te których nie podlinkowałeś :)
    > http://opony.mojeauto.pl/opony-dunlop/
    > Jestem od zawsze zadowolony z ich wyrobów :) teraz Wintersport 4D i kilka
    > poprzednich zimówek - letnie SP Sport 01 - rewelka jak dla mnie :)

    Zadowolenie scisle zalezy od konkretnego modelu opony - Wintersporty na
    ktorych jezdzilem (i jezdze) sa OK, ale SP 300 Sport, ktore dostalem z
    poprzednia Vectra byly tragiczne - wyrzucilem po jednym sezonie.

    --
    Axel

  • 29. Data: 2012-01-22 12:54:07
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 22-01-2012 11:39, megrims pisze:
    > Za duża tarcza hamulcowa. 18" to minimum, a nie chce specjalnie innych
    > felg kupować, aby bardziej popularne opony założyć.

    Przecież możesz założyć bębny.

    --
    Paweł

  • 30. Data: 2012-01-22 15:35:32
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Przecież możesz założyć bębny.

    Dokładnie, PMS-owi trolle już dawno orzekli, że bęben hamulcowy to
    rozwiązanie trwalsze i skuteczniejsze. Niestety megrimis woli nabijać
    kabzę zachodnim koncernom, ale kto bogatemu zabroni!