  • 31. Data: 2012-01-22 16:54:43
    Temat: Re: Było setki razy
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 22-01-2012 15:35, to pisze:
    > Dokładnie, PMS-owi trolle już dawno orzekli, że bęben hamulcowy to
    > rozwiązanie trwalsze i skuteczniejsze. Niestety megrimis woli nabijać
    > kabzę zachodnim koncernom, ale kto bogatemu zabroni!

    Otóż to. Tym bardziej, że styl jazdy megrimsa wymaga skutecznych
    hamulców bo po ostatniej kraksie widać że wielotłoczkowe zaciski AMG są
    zbyt słabe.

    --
    Paweł

  • 32. Data: 2012-01-22 17:14:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 21 Jan 2012 20:55:54 +0100, megrims napisał(a):
    > Na http://opony.mojeauto.pl oceny są dziwne.
    > Pirelli ma 3.88 http://opony.mojeauto.pl/opony-pirelli/

    No coz - zajrzyj do szczegolow, 5 ocen na 5, jedna na 4, i dwie po 1.
    no i wychodzi srednia 3.88

    > Goodyear ma 3,29 http://opony.mojeauto.pl/opony-goodyear/
    > Nankang ma 4.00 http://opony.mojeauto.pl/opony-nankang/
    > Continental ma 4,56 http://opony.mojeauto.pl/opony-continental/
    > To jak. Jakaś chińszczyzna Nankang jest lepsza od Pirelli??
    > Z czego to wynika?

    a) zobacz na inny serwis - jesli jest wiele ocen, od najlepszych do
    najgorszych, to czy mozna im wierzyc ? Srednia wyciagac ?

    b) tu masz malo ocen, wiec i fluktuacje wieksze

    c) oceny sa do calych marek - a wiec do roznych opon,

    d) a tak w ogole - kupi ktos tanie opony, zamontuje w swoim rozklekotanym
    golfie, opony okaza sie calkiem dobre, byly 5 zl tansze niz Debice .. no to
    jaka ocena ? Bardzo dobra. A kto inny kupi drogie pirelki, wstawi do
    swojego drogiego wozka ... co za szmelc, glosne, w deszczu przy 150 obraca,
    a w dodatku niech sie jedna rozwali po 20kkm - no to napisze co o nich
    mysli.

    e) chinszczyzna ... popatrzysz na opone, to czasem sie okaze ze Debica jest
    made in England, Conti made in Slovakia, a Pirelli made in Italy :-)

    J.

  • 33. Data: 2012-01-22 17:49:07
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Otóż to. Tym bardziej, że styl jazdy megrimsa wymaga skutecznych
    > hamulców bo po ostatniej kraksie widać że wielotłoczkowe zaciski AMG są
    > zbyt słabe.

    Zgadzam się w 100%, gdyby mergimis w swoim AMG miał bębny, to
    najprawdopodobniej do wypadku by nie doszło, a gdyby dodatkowo wyłączył
    ABS, to zdążyłby wyhamować na tym dystansie kilka razy! Niestety ufność w
    trzyliterowe bożki i nieskuteczne hamulce tarczowe zaprojektowane przez
    marketoidów i księgowych go zgubiła. :/

  • 34. Data: 2012-01-22 18:35:33
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 22 Sty, 17:14, "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > e) chinszczyzna ... popatrzysz na opone, to czasem sie okaze ze Debica jest
    > made in England, Conti made in Slovakia, a Pirelli made in Italy :-)

    Ale co w związku z tym?
    Oczywiste, że koncerny mają fabryki na całym świecie - ale chiński
    Goodride (chińszczyzna) ma się nijak do Goodyeara wyprodukowanego w
    Chinach.
    BTW akurat Italy na Pirelli to raczej nic specjalnie zaskakującego

  • 35. Data: 2012-01-22 18:45:59
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 22 Sty, 06:43, megrims <m...@i...pl> wrote:

    > rozmiar: 275/35/20 x2 oraz 255/35/20 x2
    > i tu się sprawa komplikuje

    Trochę komplikuje ale nadal jest Dunlop, ContiPC2, PirelliPZero czy
    Michelin PSSport, można by jeszcze rozważyć Potenzę

  • 36. Data: 2012-01-22 18:52:38
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello DoQ,

    Sunday, January 22, 2012, 4:54:43 PM, you wrote:

    > Otóż to. Tym bardziej, że styl jazdy megrimsa wymaga skutecznych
    > hamulców bo po ostatniej kraksie widać że wielotłoczkowe zaciski AMG są
    > zbyt słabe.

    Ale one aż piszczały "daj nam szansę!" ale megrims ich po prostu nie
    chciał użyć. Dopiero tuż przed kraksą, tak od niechcenia, musnął
    hamulec.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 37. Data: 2012-01-22 19:04:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 22 Jan 2012 09:35:33 -0800 (PST), kkk napisał(a):

    > Ale co w związku z tym?
    > Oczywiste, że koncerny mają fabryki na całym świecie - ale chiński
    > Goodride (chińszczyzna) ma się nijak do Goodyeara wyprodukowanego w
    > Chinach.

    A skad wiesz ? :-)

    > BTW akurat Italy na Pirelli to raczej nic specjalnie zaskakującego

    Ale czy zacheca do zakupu ? Mnie odstrasza :-)

    J.

  • 38. Data: 2012-01-22 19:36:14
    Od: to <t...@i...pl>

    begin RoMan Mandziejewicz

    > Ale one aż piszczały "daj nam szansę!" ale megrims ich po prostu nie
    > chciał użyć. Dopiero tuż przed kraksą, tak od niechcenia, musnął
    > hamulec.

    O nie, znowu zaczyna się trollowanie...

  • 39. Data: 2012-01-22 19:57:14
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Ale one aż piszczały "daj nam szansę!" ale megrims ich po prostu nie
    > chciał użyć. Dopiero tuż przed kraksą, tak od niechcenia, musnął
    > hamulec.

    Może megrims lubi jak tłoczki delikatnie pieszczą jego stopę poprzez
    ramię pedału hamulca??

    --
    Paweł

  • 40. Data: 2012-01-22 20:42:54
    Od: megrims <m...@i...pl>

    On 01/22/12 18:45, kkk wrote:

    (ciach)

    Do C63 kupowałem szmaty po 500 PLN bo i tak po 2000 km druty wyłaziły.
    CL buta ma większego, ale raczej nie jest autem do latania bokami.
    Nie chcę patrzeć tylko na cenę i kupować opon najdroższych jakie
    znajdę, bo to nie o to chodzi. Szmat najtańszych też nie chcę.

    Zobaczymy co będzie. A i tak wg kilku oponiarzy teraz w RP sensowne
    opony w tym rozmiarze są nie do kupienia. Jeszcze nie sezon.