  • 51. Data: 2012-01-23 11:18:59
    Temat: Re: Było setki razy
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 22/01/2012 09:12, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:

    > ROTFL. Chyba raczej, ile okrążeń na nich zrobi a nie kkm :-)

    RE070 akurat jest dość wytrzymała, tylko że twarde cholerstwo..

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 52. Data: 2012-01-23 11:55:59
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "kamil" <k...@s...com> wrote in message
    > Z tego wynika, że kupujący tanią chińszczyznę zazwyczaj na niczym innym w
    > życiu nie jeździli, a w astrze 1.6 i tak różnicy nie zauważą.

    Przede wszystkim, to nie wykorzystuja nawet 50% wlasnosci opony - chyba, ze
    w sytuacji awaryjnej.
    A najwazniejsze jest, ze sie powoli sciera...

    > Jak ktoś zajada się kawiorem, to szybko zacznie wybrzydzać, drugi je całe
    > życie chleb ze smalcem, to potem 5.0 smalcom wystawia.

    ROTFL! Co za durne porownanie. A jak ktos lubi kawior i smalec?

    --
    Axel

  • 53. Data: 2012-01-23 12:11:07
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 23/01/2012 10:55, Axel wrote:
> [...]
    > w sytuacji awaryjnej.
    > A najwazniejsze jest, ze sie powoli sciera...

    > ROTFL! Co za durne porownanie. A jak ktos lubi kawior i smalec?

    No dobra, to niech będzie kawior i kupa.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 54. Data: 2012-01-23 12:59:46
    Od: to <t...@i...pl>

    begin RoMan Mandziejewicz

    > Za późno - to dostało PLONKa już dawno temu.

    Naprawdę nie ma jakiejś grupy dla seniorów, gdzie mógłbyś do woli
    trollować w swoim starczym stylu i dzielić się z ogółem zawartością
    swojego KF-a?

  • 55. Data: 2012-01-23 17:00:43
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 23 Sty, 11:55, "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> wrote:

    > Przede wszystkim,  to nie wykorzystuja nawet 50% wlasnosci opony - chyba, ze
    > w sytuacji awaryjnej.

    W sytuacji awaryjnej wykorzystają 100% i i tak trzeba będzie zbierać
    na nowe auto...wariant optymistyczny.

    > ROTFL! Co za durne porownanie. A jak ktos lubi kawior i smalec?

    A jednak coś jest w tym porównaniu jeśli go nie brać dosłownie.

  • 56. Data: 2012-01-24 23:28:15
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-01-22 19:57, DoQ pisze:

    > Może megrims lubi jak tłoczki delikatnie pieszczą jego stopę poprzez
    > ramię pedału hamulca??

    Zmysłowo dzięki wibracji i pulsowaniu pedału przez system ABS :)

    --
    venioo -> GG:198909
    Sprzedam AUDI 100 C4 '91 AAR 2.3 LPG

  • 57. Data: 2012-01-28 15:02:38
    Od: V-Tec <v...@u...gazeta.pl>

    W dniu 2012-01-21 20:55, megrims pisze:
    > Jakie opony letnie wybrać?
    >
    > Jak przeglądam średnią ocen marek opon na różnych
    > portalach oponiarskich, to nie za bardzo wiem o co lata.
    >
    > Na http://opony.mojeauto.pl oceny są dziwne.
    >
    > Pirelli ma 3.88 http://opony.mojeauto.pl/opony-pirelli/
    > Goodyear ma 3,29 http://opony.mojeauto.pl/opony-goodyear/
    > Nankang ma 4.00 http://opony.mojeauto.pl/opony-nankang/
    > Continental ma 4,56 http://opony.mojeauto.pl/opony-continental/
    >
    > To jak. Jakaś chińszczyzna Nankang jest lepsza od Pirelli??
    > Z czego to wynika?

    może klikacze siedzą i nabijają odpowiednie opinie :) jak np. tutaj:
    http://www.opony.com/testy-opon/osobowych/uniroyal/r
    ainexpert/6

    (same wysokie oceny, również na śniegu i lodzie dla opon letnich (!),
    czytając komentarze od razu można zauważyć - pisała je ta sama osoba).

    Co do opon: pomyśl nad Bridgestone RE 050 a może po prostu załóż takie,
    jakie były oryginalnie?

    --
    pozdr,
    W.

  • 58. Data: 2012-01-28 15:14:18
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-28 15:02, V-Tec pisze:
> [...]
    (...)
    (...)

    > może klikacze siedzą i nabijają odpowiednie opinie :) jak np. tutaj:

    Żeś się obudził :)

  • 59. Data: 2012-01-28 23:02:30
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-21 22:02, DoQ pisze:

    > Widzę coraz więcej opinii, to znaczy że opona jest bardzo popularna na
    > naszym rynku.

    Popularna? Eeee, tak średnio. Kiepska jest. Jakiś Maślak napisał, że
    Frigo lepsze. Ja wiem - może zaryzykować? Tylko widzę pewien problem
    - brak 17".