  • 11. Data: 2012-01-21 21:37:38
    Temat: Re: Było setki razy
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    225_55_17,195.html

    > O i to jest właśnie potwierdzenie na to co pisałem wyżej.

    Amen.

  • 12. Data: 2012-01-21 21:40:23
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 21 Sty, 21:33, DoQ <p...@g...com> wrote:

    _225_55_17,195.html

    > O i to jest w a nie potwierdzenie na to co pisa em wy ej.

    Średnia od razu skoczyła :)

  • 13. Data: 2012-01-21 21:41:40
    Od: megrims <m...@i...pl>

    On 01/21/12 21:31, 'Tom N' wrote:

    > http://testy.mojeauto.pl/opony/nankang/toursport_ns_
    225_55_17,195.html

    Na podszywanie się pod innych jest paragraf.
    Ale ogólnie, to sie uśmiałem.

  • 14. Data: 2012-01-21 22:02:38
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 21-01-2012 21:37, to pisze:
    >>> http://testy.mojeauto.pl/opony/nankang/toursport_ns_
    225_55_17,195.html
    > Amen.

    Widzę coraz więcej opinii, to znaczy że opona jest bardzo popularna na
    naszym rynku.

    --
    Paweł

  • 15. Data: 2012-01-21 22:24:08
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Widzę coraz więcej opinii, to znaczy że opona jest bardzo popularna na
    > naszym rynku.

    Potwierdza to stare polskie przysłowie, że dobry produkt nie potrzebuje
    reklamy!

  • 16. Data: 2012-01-21 22:35:03
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 21 Sty, 22:24, to <t...@i...pl> wrote:
    > begin DoQ

    > Potwierdza to stare polskie przysłowie, że dobry produkt nie potrzebuje
    > reklamy!

    Za oknem sypie to kupują na potęgę te Nankangi i wystawiają opinie.

  • 17. Data: 2012-01-21 23:09:12
    Od: megrims <m...@i...pl>

    On 01/21/12 22:35, kkk wrote:

    > Za oknem sypie to kupują na potęgę te Nankangi i wystawiają opinie.

    Ja szukam letnich.

  • 18. Data: 2012-01-22 00:26:05
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 21 Sty, 23:09, megrims <m...@i...pl> wrote:
    > On 01/21/12 22:35, kkk wrote:
    >

    > Ja szukam letnich.

    Na poważnie: Pirelli P7C, Dunlop SPS, ContiPC2, Michelin PHP2 to moja
    top lista w tym rozmiarze, kolejność dowolna, przy czym wszystko klasa
    "premium", Michelin najbardziej "nastawione" na komfort, przy Dunlop i
    Michelin warto upomnieć się o darmową kartę/ubezpieczenie na 3 lata od
    zakupu/montażu.

  • 19. Data: 2012-01-22 00:38:27
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "megrims" wrote:
    > To jak. Jakaś chińszczyzna Nankang jest lepsza od Pirelli??

    Jak ktoś nigdy nie jeździł na Pirelli... :D

    Zależy do czego potrzebujesz opony, jak to zapieprzania, to poleciłbym
    Yoko Advan Sport, dobrze klei, po rozgrzaniu bajeczka, mało komfortowe,
    ale to nie są opony do turlania się po kapeluszniczemu. :-)

    Aktualnie na lato mam ContiSportContact2 i sobie chwalę, niezła
    przyczepność, niezły komfort, a i w kapeluszniczej jeździe się sprawdzają. :)

    Następne u mnie prawdopodobnie będą albo ContiSportContact3, albo jakieś
    Nokiany.

    Pozdrawiam
    Peeter

  • 20. Data: 2012-01-22 00:47:44
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "megrims" napisał w wiadomości:

    > Jakie opony letnie wybrać?
    >
    > Jak przeglądam średnią ocen marek opon na różnych
    > portalach oponiarskich, to nie za bardzo wiem o co lata.

    A do jakiego auta ? IMO pewnie do CL'a Biturbo ;-) ?
    Jakie cię kryteria interesują? Ma być świetna na suchym i świetna na
    mokrym - to od razu mówie że nie ma takiej.
    Nie piszesz że chcesz upalać na torze więc pewnie Toyo R888 - tym bardziej
    że jej trwałość na drodzę to tak jak będziesz kręcił boczki w C63 ;-p to
    może z 10 góra 15 tys. km. Ponadto są głośne i podatne na aquaplaning - w
    koncu to prawie slick.

    Ci co jeźdzą na podjeżdzawki na TP (Poznań) i TK chwalą sobie (poza R888 i
    Bridgestone'y RE070) Federale 595RS-R - podobo świetnie kleją na suchym ale
    też nie oczekuj że zrobisz nimi 50 tys km.
    Jeszcze poza nimi masz do wyboru Michelin'a Pilot Sport PS2 -
    http://www.tirerack.com/tires/tires.jsp?tireMake=Mic
    helin&tireModel=Pilot+Sport+PS2

    > Na http://opony.mojeauto.pl oceny są dziwne.

    Są dziwne bo to piszą polacy - myślisz że naród jako ogół wie ile majdnąć w
    zakręcie aby wykorzystać max siłę poprzeczną i oprzeć się o "zakres" koła
    Kamm'a ? Chyba nie ;-)
    Jak chcesz rankingi to masz -
    http://www.tirerack.com/tires/tests/testSearch.jsp
    http://www.tirerack.com/tires/surveyresults/surveydi
    splay.jsp?type=MP

    Ale ja na tych cyferkach z ww. stron bez podawania sił bocznych przy danym
    kącie znoszenia bym się zbyt nie sugerował - choć NIE chce tym samym
    stwierdzić "plugawą" tezę że Debica będzie tak samo dobra jak np. wspomniany
    wyżej Michelin ;-P

    Pozdr.

    --
    Bugatti