  • 31. Data: 2009-01-21 15:43:04
    Temat: Re: Bylo Lublin i strzelanie
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-01-21 12:40, Użytkownik Ireneusz Dyła napisał:

    > Drogi Radosławie,
    > mam nieodparte wrażenie, że największymi zwolennikami użycia broni
    > w stosunku do kierowców są jednostki niedojrzałe emocjonalnie lub o
    > psychopatycznych cechach osobowościowych.

    Bardzo jestem ciekawy jak określisz osobnika chcącego przejechać
    umundurowanego i uzbrojonego policjanta ?

    Pozdrawiam

  • 32. Data: 2009-01-21 15:51:49
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    RadoslawF pisze:

    > Kolego "motocyklisto" z uwagi na brak z twojej strony przykładów na
    > poparcie twojej teorii o kowbojach uznaje cię za trolla.

    Ale my ciagle nie wiemy czy jezdzisz motocyklem, a jesli tak to jakim ?

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 33. Data: 2009-01-21 16:01:54
    Od: "Watson" <p...@g...com>

    RadoslawF wrote:
    > Kolego "motocyklisto" z uwagi na brak z twojej strony przykładów na
    > poparcie twojej teorii o kowbojach uznaje cię za trolla.

    Dzięki! Hehe - a podałem przykłady.
    Zmien punkt widzenia - mnie sie to nie zdarzylo - znaczy tylko zlym sie zdarza.

    > Z mojej strony EOT

    Chyba tak, bo najważniejsze pytanie bylo w PS.
    Z pustym sigiem Twoja wiarygodnosc jest żadna.

    Czy ten pan tu stał?
    Ktoś Cię tu zna czy tak amuzo sobie ewangelizujesz?

    Typ motocyklisty: wirtualny ale za to moralny :D

    --
    FJR 1300
    Wyscigowa licencja A

  • 34. Data: 2009-01-21 16:11:55
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-01-21 16:43:04 +0100, RadoslawF <r...@g...pl> said:

    > Bardzo jestem ciekawy jak określisz osobnika chcącego przejechać
    > umundurowanego i uzbrojonego policjanta ?

    1. Na co zupełnym przypadkiem nie ma świadków.
    2. Ciekawe co robił na środku jezdni?

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 35. Data: 2009-01-21 16:32:30
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-01-21 17:11, Użytkownik de Fresz napisał:

    > 1. Na co zupełnym przypadkiem nie ma świadków.

    Nagranie z radiowozu to faktycznie nie jest świadek.

    > 2. Ciekawe co robił na środku jezdni?

    Wykonywał polecenie zatrzymania i sprawdzenia każdego motocyklisty
    w związku z napadem.

    EOT

    Pozdrawiam

  • 36. Data: 2009-01-21 17:13:05
    Od: "Krzysztof \"Mad Max\" Laska" <m...@r...pl>

    RadoslawF pisze:

    > "policjant, który został niemal rozjechany przez motocyklistę"
    > a nieomal rozjechanie policjanta na blokadzie jest też tylko
    > wykroczeniem ? No popatrz a ja myślałem że to już się kwalifikuje
    > się jako czynna napaść na funkcjonariusza i nie jest wykroczeniem.

    Przypomina mi to naziemną sytuację lotniczą, czyli pisemną dyskusję między
    pilotem samolotu a obsługą naziemną:

    Pilot: Lewa wewnętrzna opona podwozia głównego nieomal wymaga wymiany.
    Obsługa: Nieomal wymieniono lewą wewnętrzna oponę podwozia głównego.

    Idąc Twoim tokiem rozumowania, nic wielkiego by się nie stało, gdyby
    policjant "nieomal" zastrzelił motocyklistę. Niestety, zabrakło "nieomal".

    P.S. Jakim motocyklem jeździsz kolego?
    --
    Krzysztof 'Mad Max' Laska __| _ \__ /_ |_ | \ \
    http://www.madmax.riders.pl (_ | __/ / | | ( |( |

  • 37. Data: 2009-01-21 18:06:48
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-01-21 17:32:30 +0100, RadoslawF <r...@g...pl> said:

    > Nagranie z radiowozu to faktycznie nie jest świadek.

    Zawsze mi się wydawało, że świadek to tak żywa osoba. Poza tym AFAIR na
    taśmie nie było widać samego zajścia.

    > Wykonywał polecenie zatrzymania i sprawdzenia każdego motocyklisty
    > w związku z napadem.

    Samobójca? Nie sądze aby procedura zatrzymywania pojazdów wymagała od
    funkcjonariuszy ryzykowania własnym zdrowiem lub życiem. Ale nie
    wątpie, że zaraz przytoczysz stosowne przepisy.

    Ale skoro tak Ci się podoba ostre działanie policji, to szczerze Ci
    życzę stanięcia po niewłaściwej stronie lufy, trzymanej przez
    nadpobudliwego szeryfa (bo np. z pyska jesteś podobny do groźnego
    bandyty). Jak już się porządnie zesrasz, to może pobudzi to pewne
    procesy myślowe.

  • 38. Data: 2009-01-21 18:18:12
    Od: "Monster" <m...@o...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" napisał w wiadomości

    > Bardzo jestem ciekawy jak określisz osobnika chcącego przejechać
    > umundurowanego i uzbrojonego policjanta ?

    Poszukaj sobie filmików jak wygląda w rzeczywistości trafienie motocyklem w
    JAKĄKOLWIEK żywą przeszkodę, np. psa(99% gleba) i zastanów się czy
    próbowałbyś tego samego na dużo większym osobniku

    Monster
    BMW R1100S

  • 39. Data: 2009-01-21 20:29:58
    Od: k...@g...com

    On 21 Sty, 16:43, RadoslawF <r...@g...pl> wrote:

    > Bardzo jestem ciekawy jak określisz osobnika chcącego przejechać
    > umundurowanego i uzbrojonego policjanta ?

    Przejeżdżacz policjantów.

    cieszesiezemoglempomoc

    KJ

  • 40. Data: 2009-01-21 21:07:02
    Od: "(pj)" <p...@w...pl>

    Watson pisze:

    > Czy ten pan tu stał?
    > Ktoś Cię tu zna czy tak amuzo sobie ewangelizujesz?

    to drugie

    http://tinyurl.com/6v8zaf

    > Typ motocyklisty: wirtualny ale za to moralny :D

    tiaaa....

    Dobranoc Państwu.

    --

    pozdr