  • 11. Data: 2010-03-30 05:58:41
    Temat: Re: Bylo 'Laptop w Intelu czy AMD', jest 'po naprawie'.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik qwerty q...@p...fm ...

    > Oj tam ograniczyli. Zbyt mocne słowo. Zjechali z taktowania ile się
    > dało. Ważne, aby było chłodniej.

    ty sie ze mna zgadzasz, nie zgadzajac sie jednoczesnie? :)

  • 12. Data: 2010-03-30 13:04:29
    Od: "Przemek" <p...@d...pl>

    Budzik wrote:
    > Użytkownik qwerty q...@p...fm ...

    > ty sie ze mna zgadzasz, nie zgadzajac sie jednoczesnie? :)

    Bo wazne czy w specyfikacji tego modelu byly podane zegary z jakimi
    taktowana jest grafika (bardzo watpie) czy tylko cos w
    stylu gforce go7400 256Mb ram , jak nie byly to mozna od razu odpuscic bo i
    tak nic sie nie osiagnie walczac z serwisem

  • 13. Data: 2010-03-30 16:12:43
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Powiem tak:

    http://www.kosz.moj.pl/qq.gif

    Czy GPU clock i Default clock nie powinny byc rowne???

  • 14. Data: 2010-03-30 16:41:07
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Jacek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    net...
    > Powiem tak:
    >
    > http://www.kosz.moj.pl/qq.gif
    >
    > Czy GPU clock i Default clock nie powinny byc rowne???

    Niby dlaczego? Po co ma chodzić na max obrotach w 2d? Zapuść jakieś 3d w oknie i
    wtedy sparwdzaj.

  • 15. Data: 2010-04-03 07:42:48
    Od: "user" <a...@g...pl>

    > Witajcie.
    >
    > W koncu dotarl moj kochany laptop z naprawy z serwisu HP.
    > Gra muzyka, nie osiaga juz 95, a 63st. C.
    > Jednak w 'Indeksie wydajnosci systemu Windows' wartosc
    > grafiki AERO wynosi 3,7 (przed naprawa wynosil 4,9), a grafika w grach
    > 4,1 (bylo 5,3).
    >
    > Co o tym sadzicie?

    Pewnie podmienili ci grafikę było już o tym. Sprawdź