  • 71. Data: 2011-05-30 08:14:04
    Temat: Re: Było 37 - jest zero :D
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "AdamPłaszczyca" napisał w wiadomości grup
    .

    1. Pierwszy oblany na A (1991)
    2. II na A - zaliczony (1991)
    3. B - oblany (2000)
    4. B - oblany (2000)
    5. B - oblany (2000)
    6. B - Zaliczony (2001)
    7. A - karniak zaliczony (2005)
    8. B - karniak zaliczony (2005)
    9. B - Karniak zaliczony (2009)
    10. A - karniak oblany, którym oblalem egzaminator (2009)
    11. A - karniak powtórny po unieważnieniu p. 10 (2009).

    =============

    Opowiedz, jak to się stało, że pkt. 10 unieważnili.

  • 72. Data: 2011-05-30 09:00:23
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Czyli tak:
    - punkty karne kolekcjonujesz z pasją hazardzisty, ale cię
    nie ruszają,
    - mandaty z fotoradarów (w liczbie nieznanej, bo nie chcesz
    się przyznać) nie masz zwyczaju płacić, bo nie jesteś idiotą.
    - itd...

    A zatem jako użytkownik drogi funkcjonujesz w jakiejś własnej,
    wyjątkowej rzeczywistości, w której wydaje ci się, że możesz
    więcej niż inni (jak jakiś bóg, czy cuś).
    I w dodatku jesteś z tego wszystkiego dumny.

    Hmmm.... ciekawe czy kiedykolwiek będziesz miał szansę
    zakumać, że dokładając błąd do błędu popełniasz wielki błąd.
    Spodziewam się, że mimo wszystko tak.

    --
    CB

    wiadomości news:c1.01.3QjGFh$0Ot@mike.oldfield.org.pl...

  • 73. Data: 2011-05-30 09:01:42
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Mocno wątpię.

    --
    CB

    wiadomości news:c1.01.3QjGLz$0Ov@mike.oldfield.org.pl...

  • 74. Data: 2011-05-30 09:18:03
    Od: Arek <a...@a...pl>

    > Z czego tylko jedno w twarz machnięte - reszta w dupę. Skąd miałem
    > wiedzieć, kto prowadził w danym momencie ?
    >
    > Żadnego nie zapłaciłem ;)

    I jak argumentowałeś nieprzyjęcie mandatu?

    A.

  • 75. Data: 2011-05-30 09:32:35
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-05-30 09:18, Arek pisze:

    > I jak argumentowałeś nieprzyjęcie mandatu?

    Numalnie - odpowiadałem, że prowadzącym pojazd w tym czasie mogą
    być:

    1. Ja
    2. Mój kolega
    3. Drugi mój kolega
    4. trzeci mój kolega.

    Niestety, żaden z nas nie pamięta więc prosimy o lepszą fotkę z
    wizerunkiem mordy - co ułatwi wskazanie zbrodniarza, który
    dopuścił się tego haniebnego czynu.

    Koniec postępowania :)

    --
    Od 1 PLN BCM http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=553709 :
    CB RADIO TTI 770 (używane parę razy) ; iPod touch 8G NOWY

  • 76. Data: 2011-05-30 09:35:41
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-05-29 11:08, 'Tom N' pisze:

    > Napisałem w jaki sposób, nie napisałem jak.

    Napisałeś tylko dzięki czemu, a nie jak.

  • 77. Data: 2011-05-30 09:51:02
    Od: Arek <a...@a...pl>

> [...]
    >
    > Niestety, żaden z nas nie pamięta więc prosimy o lepszą fotkę z
    > wizerunkiem mordy - co ułatwi wskazanie zbrodniarza, który dopuścił się

    No to zadziała jak zdjęcie będzie kiepskiej jakości, bądź z tyłu. A co
    jak będzie dobrej jakości?

    A.

  • 78. Data: 2011-05-30 09:55:31
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-05-28 10:27, Michał Gut pisze:
    > jakim cudem tak czesto cie lapia?
    > myslalem ze to ja pechowcem jestem ale jeszcze ani razu nie robilem
    > likwidacji punktor choc zdarzalo sie miec 20
    Wystarczy 2-3 razy przejechać się z ekipą filmową za sobą, jak będą
    upierdliwi i cierpliwie cię śledzić, to tyle punktów ci nazbierają, że w
    Norymberdze będą cię sądzić.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 79. Data: 2011-05-30 10:13:13
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> wrote in message

    > Acha. Czyli na motocyklu nie jeździłem. I samochodem jeszcze bez B tez nie
    > ;D

    Alez jezdziles, jezdziles. I pewnie przez te 10 lat robiles od 1 marca do 30
    listopada po 150 km _codziennie_ (moto i samochodem bez PJ - ROTFL),
    przejezdzajac 400 tys. km, wiec na pozostale 10 lat zostaje 300km DZIENNIE
    przez 365 dni w roku.
    Jakbys pracujac kiedys w DC dojezdzal codziennie z Krk, to moze bym
    uwierzyl...

    No prosze... wiedzieli chyba, co robia.

    --
    Axel

  • 80. Data: 2011-05-30 11:35:43
    Od: gregor <c...@g...pl>

    > Są chętni? ;)

    Jesteś sędzią (jakimś innym czortem z immunitetem), a wcześniej nie
    byłeś ...

    gregor