  • 61. Data: 2011-05-30 00:43:05
    Temat: Re: Było 37 - jest zero :D
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 28 May 2011 23:13:29 +0200, cbnet napisał(a):

    > Nie wydaje mi się, aby to była norma w PL, ale jakaś rzadkość
    > z pewnością także nie.

    Norma każdego kapelusza :D

    --
    ___________ (R)

  • 62. Data: 2011-05-30 00:43:20
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 28 May 2011 23:19:47 +0200, Adampio napisał(a):

    > Musi Adaś został świadkiem koronnym ;-)

    Nic podobnego ;)

    --
    ___________ (R)

  • 63. Data: 2011-05-30 00:44:44
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 28 May 2011 22:36:03 +0200, 'Tom N' napisał(a):

    > "Kto pierwszy odgadnie i napisze w jaki sposób można zupełnie legalnie się
    > wykpić z przewalenia 24 punktów dostaje ode mnie 0,5l Jacka Danielsa albo
    > innego Jasia Wędrowniczka"
    >
    > Odgadłem i napisałem w jaki sposób, a Ty teraz zmieniasz warunki, bo dałeś
    > ciała formułując zdanie -- całkiem jak minister Polaczek...

    Napisałeś tylko, że można się wykpić - teraz napisz JAK się wykpić. Co
    zrobić, etc.
    Przede wszystkim - jak osiągnąć skasowanie pynktów, bo nawet, jeśli
    zablokujesz urząd w wysłaniu Cie na egzamin (co możliwe) to punkty się nei
    skasują.

    --
    ___________ (R)

  • 64. Data: 2011-05-30 00:45:17
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Nie, zły ślad.

    --
    ___________ (R)

  • 65. Data: 2011-05-30 00:48:11
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 28 May 2011 20:35:16 +0200, neoniusz napisał(a):

> [...]
    > silnikowym"
    >
    > taka decyzje otrzymamy, jesli np. zgodnie z art. 140 ust. 1 pkt 4 lit c)
    > nie poddamy sie badaniu psychologicznemu
    > (albo np. zalatwimy sobie orzeczenie z zastrzezeniami do kierowania)
    >
    > dalej
    >
    > "2. Decyzję o przywróceniu kierowcy uprawnienia do kierowania pojazdem
    > silnikowym, z wyjątkiem przypadku określonego w ust. 1 pkt 3, wydaje
    > starosta po ustaniu przyczyn, które spowodowały jego cofnięcie."
    >
    > czyli pozniej wystarczy sie udac na badania - ustaje przyczyna
    > cofniecia, prawko wraca a ewidencja jest wyczyszczona :D

    Jedna, poważna wada - taki numer wymaga przedłożenia w starostwie
    zaświadczenia o odbyciu badań, co skutkuje wysłaniem na egzamin.
    Czyli masz połowę sukcesu - nie masz punktów, ale karniaka zdajesz.
    Ja tymczasem punktów nie mam, a karniaka nie zdawałem.
    Podpowiem, że przywrócenia uprawnień nie dokonał Nierząd ;)

    --
    ___________ (R)

  • 66. Data: 2011-05-30 00:49:39
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 28 May 2011 20:36:23 +0200, WOJO napisał(a):

    > Jedna z możliwości
    > Po przekroczeniu 24 punktów dostałeś skierowanie na badania psychologiczne
    > od komendanta.
    > Udałeś się na te badania w ciągu 30 dni i w dniu badania zeznałeś, że źle
    > się czujesz z powodu....
    > W takiej sytuacji psycholog ma obowiązek wyznaczyć kolejny termin badania
    > nie przekraczający 30 dni.
    > Można się tak bawić z psychologiem do us. śmierci :)

    Owszem nie. Jeśli w ciągu 30 dni nie poddasz się badaniom, to zgodnie z
    ustawą tracisz uprawnienia.

    > Oczywiście WK czeka cierpliwie na dostarczenie wyników badań, a Ty
    > cierpliwie czekasz na badanie....
    > Po roku punkty zostają skasowane, a Ty odzyskujesz zdrowie psychiczne i
    > fizyczne :)

    Błąd. Po przekroczeniu 24 punktów one nie sa kasowane.

    > Druga możliwość
    > Część punktów została przyznana przez SM w okresie, w którym takich
    > uprawnień nie mieli, co sprytnie mogło cofnąć ilość punktów poniżej 24.

    Nie.

    > Trzecia możliwość
    > Zostałeś ukarany wyrokiem sądu i sąd przyznał Ci tymczasowo punkty karne,
    > które skasowały się po upływie roku od dnia wystąpienia przewinienia, a Ty w
    > tym czasie nie uzbierałeś kolejnych 24.

    Też nie.

    --
    ___________ (R)

  • 67. Data: 2011-05-30 02:21:29
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > ZERO :D

    Ja naście ...

    > Tylko idioci dają sobie wlepić.

    Z czego tylko jedno w twarz machnięte - reszta w dupę. Skąd
    miałem wiedzieć, kto prowadził w danym momencie ?

    Żadnego nie zapłaciłem ;)

    --
    Od 1 PLN BCM http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=553709 :
    CB RADIO TTI 770 (używane parę razy) ; iPod touch 8G NOWY

  • 68. Data: 2011-05-30 02:24:57
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Czyli masz połowę sukcesu - nie masz punktów, ale karniaka zdajesz.
    > Ja tymczasem punktów nie mam, a karniaka nie zdawałem.
    > Podpowiem, że przywrócenia uprawnień nie dokonał Nierząd ;)

    Zrekompensowałbym se flaszkę, którą "sam wystawiłem" i podałbym
    odpowiedź ...

    Jacka Danielsa, dżentelmena rzecz jasna, bym przytulił z chęcią,
    ale jako osoba, która widziała oryginały dokumentów wypadam z
    rozgrywki ;/

    Walić na priv, podpowiem ;), zgarniacie flache i pijemy na spółę :)

  • 69. Data: 2011-05-30 07:14:52
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Jacka Danielsa, dżentelmena rzecz jasna, bym przytulił z chęcią, ale jako
    > osoba, która widziała oryginały dokumentów wypadam z rozgrywki ;/
    >
    > Walić na priv, podpowiem ;), zgarniacie flache i pijemy na spółę :)

    Upoważniam Cię do podania publicznie wiadomości i przygarnięcia nagrody w
    moim imieniu.
    U mnie i tak sezonowałby się kolejne lata....
    Mam już takich sporo w barku. Nie piję, a zdarzało się dostać prezent i tak
    stoją...:)
    Jeżeli czytają to w ABW CBA iTP ITD - nie, nie biorę łapówek :)
    Pozdrawiam !
    WOJO

  • 70. Data: 2011-05-30 08:10:13
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <"hommer[SPAM_SIO]"@3star.net.pl>

    > Nie, zły ślad.

    To jeszcze raz. Zgodnie z
    http://www.orzeczenia-nsa.pl/wyrok/i-osk-332-06,upra
    wnienia_do_kierowania_pojazdami_ruch_drogowy,2e44730
    .html
    Komendant Policji ma obowiązek skierowania na badania psychotechniczne w
    terminie do 30 dni od popełnienia wykroczenia. Otrzymując skierowanie po
    30 dniach jest ono prawnie nie wiążące, w związku z czym WK nie ma prawa
    wszcząć postępowania w sprawie cofnięcia uprawnień.

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen Xantia