  • 51. Data: 2011-05-28 23:00:21
    Temat: Re: Było 37 - jest zero :D
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> wrote in message
    news:c1.01.3QhW2N$0Oe@mike.oldfield.org.pl...

    > Biorąc pod uwagę, że od 1991 roku, kiedy mam prawo jazdy nie udało mi się
    > nikogo uszkodzić, a w kolizjach, jakie spowodowałem poza moim autem
    > ucierpiało słownie jedno, a w tym czasie przejechałem jakie 1.5 mln
    > kilometrów to raczej nie wygląda.

    Dla ulatwienia wyprostuje, ze Adas PJ na samochod ma,OIDP (nie chce mi sie
    szukac w googlach), od 2000 roku, wiec jesli od tego czasu kilkanascie razy
    zdawal ponownie, to chyba powinni mu odebrac PJ na stale. Nie mowiac o tym,
    ze chyba spedza zycie za kolkiem, bo to wychodzi ze 150 tys. km rocznie...

    --
    Axel

  • 52. Data: 2011-05-28 23:13:29
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    No to ja mam PJ od '95, i zaliczyłem jak dotąd łącznie 18 pkt
    karnych (2x 6 i 2x 2).
    Najczęściej na koncie punktowym mam zero.
    Przez parę m-cy zdarzło mi się mieć 8 pkt - mój aktualny "rekord".

    Przejechałem jak dotąd jakieś 300 kkm.
    Ani dużo ani mało, raczej nie dużo.

    Nie wydaje mi się, aby to była norma w PL, ale jakaś rzadkość
    z pewnością także nie.

    --
    CB

  • 53. Data: 2011-05-28 23:19:47
    Od: Adampio <a...@o...pl>

    > punkty, zgodnie z przepisami, skasowała mi policja.
    Musi Adaś został świadkiem koronnym ;-)

  • 54. Data: 2011-05-29 00:23:35
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Poprawka: 3x 6 + 2x 2 + 1 = 23.

    Przypomniałem o 6 pkt za zawrócenie na skrzyżowaniu
    na strzałce kierunkowej w lewo i coś tam jeszcze było ze światłami
    przeciwmgielnymi włączonymi bez sensu na samym początku.

    Takie tam.

    --
    CB

  • 55. Data: 2011-05-29 11:08:42
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    neoniusz w <news:irrmo8$o7t$1@news.onet.pl>:

    > Nie napisales w jaki sposob.

    Napisałem w jaki sposób, nie napisałem jak.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 56. Data: 2011-05-29 19:46:04
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <"hommer[SPAM_SIO]"@3star.net.pl>

    > Dotąd OK.

    > Nie, nie wyzerowałoby się.

    Po upływie terminu dostarczenia udowodniłeś, że przyczyna
    niedostarczenia nie leżała po Twojej stronie i WK musiało wydać decyzję
    unieważniającą skierowanie. W związku z czym, komendant Policji nie mógł
    skierować Cię na powtórny egzamin i wydał decyzję "zerującą" stan
    punktów karnych?

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen Xantia

  • 57. Data: 2011-05-29 21:40:37
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 28 May 2011 19:09:41 +0200, Adam Płaszczyca wrote:

    >Bardzo pomaga ;)

    Tak bardzo ze co roku na egzamin ? :-)

    J.

  • 58. Data: 2011-05-30 00:37:13
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 29 May 2011 21:40:37 +0200, J.F. napisał(a):

    > Tak bardzo ze co roku na egzamin ? :-)

    Pewnie, jakby nie pomagało, to byłby częściej :D

    --
    ___________ (R)

  • 59. Data: 2011-05-30 00:38:32
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 28 May 2011 22:12:07 +0200, cbnet napisał(a):

    > Jeśli dobrze liczę to przejeżdzasz jakieś 200 kkm w niecałe 2-3 lata
    > i tracisz PJ.
    > Musisz mieć prawie non stop kilkanaście puktów na koncie.

    Popatrz, od roku ani jednego nei złapałem.

    > Samo to że jeździsz dosyć dużo (rocznie tyle co inni w 2-3 lata)
    > ma być usprawiedliwieniem dla takiego niefarta?

    Dodaj niechęc do dawania w łapę.

    > U mnie w ciągu 3 lat pojawiają się _czasem_ na koncie 2 punkty
    > i znikają do zera.

    A ile w ciągu tych 3 lat przejechałeś kilometrów?

    > A ile zaliczyłeś mandatów z fotoradarów w karierze?

    ZERO :D

    Tylko idioci dają sobie wlepić.

    --
    ___________ (R)

  • 60. Data: 2011-05-30 00:42:43
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 28 May 2011 23:00:21 +0200, Axel napisał(a):

> [...]
    > ze chyba spedza zycie za kolkiem, bo to wychodzi ze 150 tys. km rocznie...

    Acha. Czyli na motocyklu nie jeździłem. I samochodem jeszcze bez B tez nie
    ;D
    Policz WSZYSTKIE egzaminy. Dwie kategorie, kila podejść. Czyli:

    1. Pierwszy oblany na A (1991)
    2. II na A - zaliczony (1991)
    3. B - oblany (2000)
    4. B - oblany (2000)
    5. B - oblany (2000)
    6. B - Zaliczony (2001)
    7. A - karniak zaliczony (2005)
    8. B - karniak zaliczony (2005)
    9. B - Karniak zaliczony (2009)
    10. A - karniak oblany, którym oblalem egzaminator (2009)
    11. A - karniak powtórny po unieważnieniu p. 10 (2009).

    Teraz byłby 12 i 13 :D
    --