  • 131. Data: 2011-05-31 20:21:08
    Temat: Re: Było 37 - jest zero :D
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 30 May 2011 23:35:38 +0200, Marek P. napisał(a):

    > Mogę prosic podstawę. Aktualnie mi sie przyda.

    To na wskazanie musi byc podstawa. A nie ma takowej.

    --
    ___________ (R)

  • 132. Data: 2011-05-31 20:21:58
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 31 May 2011 07:59:45 +0200, Marcin N napisał(a):

    > Chodzi o art. 78 ust. 4 Kodeksu Drogowego. Nakładają tam obowiązek wskazania
    > upoważnionego do dysponowania pojazdem.

    Nie kłam. Nie ma tam nic o podawaniu kierujących.

    > Musisz podać nazwiska i adresy kontaktowe. Jeśli straż będzie dalej ciągnąć

    Nie musisz. Masz WSKAZAĆ. Nie 'podac dane osobowe'.

    --
    ___________ (R)

  • 133. Data: 2011-05-31 20:22:58
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 31 May 2011 00:04:30 +0200, cbnet napisał(a):

    > Jesteś kimś, kto dąży do wykształcenia w sobie poczucia
    > braku odpowiedzialności w związku z przekraczaniem zasad
    > ruchu drogowego (m.in. ograniczeń prędkości) i bezpieczeństwa
    > w ruchu drogowym, z dużym powodzeniam (jak muszę przyjąć).

    Nie, jestem kimś, kto w pełni odpowiada za swoje działania.

    > Działasz w ten sposób na szkodę tych, których spotykasz
    > na drodze, ale nawet pomijając ten kontekst (jak dotąd go
    > ~miłosiernie pomijałem), to działasz w ten sposób również
    > na swoją własną szkodę, ponieważ narażasz również własne
    > bezpieczeństwo.

    Tak? Komu, kiedy i jaką szkodę wyrządziłem?

    --
    ___________ (R)

  • 134. Data: 2011-05-31 20:24:33
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 30 May 2011 21:37:24 +0200, pwz napisał(a):

    > I jeszcze jedno: w systemie policyjnym figurujesz jako osoba bez
    > uprawnień. Przy najbliższej kontroli, jeżeli im wyskoczysz jako "bez
    > prawka", dostaniesz mandat za jazdę bez uprawnień. Chyba że policja, jak
    > napisałem, otrzyma (oficjalną) informację, że procedura jest cofnięta. I
    > wtedy punkty wracają na swoje miejsce, do stanu poprzedniego.
    > Nie jestem tego w 100% pewien, ale sprawdź to.

    Sprawdziłem, mylisz się. Uchylenie decyzji skutkuje przywróceniem
    uprawnień, zaś nie przywraca punktów.

    --
    ___________ (R)

  • 135. Data: 2011-05-31 20:27:30
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 31 May 2011 01:55:32 +0200, zefir napisał(a):

    > A co z wnioskiem o skierowanie na egzamin? Kolega, który przerabiał

    Nierząd nie może (zabrania rozporządzenie) skierować Cię na egzamin zanim
    niedostanie oryginału zaświadczenia od psychologa. Ma obowiązek wstrzymać
    postępowanie w sprawie egzaminu do czasu otrzymania tegoż.
    No więc wstrzymuje.

    > jeśli na takim egzaminie się nie stawisz w terminie? A druga rzecz, to
    > kolega mówił, że wyniki badań lekarz sam przesyłał do właściwego
    > starostwa, jest to jakoś uregulowane prawnie?

    Kiedyś tak było, teraz ustawa o zawodzie psychologa tego zabrania i stąd
    min. Polaczek skasował ten punkt rozporządzenia.

    --
    ___________ (R)

  • 136. Data: 2011-05-31 20:28:20
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 31 May 2011 10:04:20 +0200, Lukasz napisał(a):

    > gdzie można sprawdzić że punktów już nie ma?

    Na policji. Ja sprawdziłem na drodze ;)

    --
    ___________ (R)

  • 137. Data: 2011-05-31 20:29:01
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 30 May 2011 23:30:45 +0200, J.F. napisał(a):

    > Ale co - nie ma dalszego ciagu, tzn skierowania na egzamin
    > sprawdzajacy kwalifikacje w zwiazku z przekroczeniem 24 pkt ?

    Niema, bo Nierząd nie mając oryginału nie może wydać skierowania.
    Zial, jak Słowacy mawiają ;)

    --
    ___________ (R)

  • 138. Data: 2011-05-31 20:29:21
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 31 May 2011 03:18:59 +0200, neoniusz napisał(a):

    > Wyslalem Ci na priv, ale z innego konta ;)

    Dostałem :D

    --
    ___________ (R)

  • 139. Data: 2011-05-31 20:29:57
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 31 May 2011 16:55:00 +0300, MMS napisał(a):

    > Oczywiście, to był żart i myślę, że się nie gniewasz ;)

    Nie gniewam sioę. Ni ema ktoś Granady na sprzedaż? 2.3V6 najlepiej...

    --
    ___________ (R)

  • 140. Data: 2011-05-31 23:51:41
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Sobie i innym.
    Jaką?
    Pewnie jak dotąd kończyło się na podnoszeniu innym ciśnienia.
    Ale to wcześniej czy później skończy się niefajnie.
    Kwestia czasu.

    --
    CB

    wiadomości news:c1.01.3QkNTw$0PX@mike.oldfield.org.pl...