  • 111. Data: 2011-05-30 23:05:18
    Temat: Re: Było 37 - jest zero :D
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 30 May 2011 11:35:43 +0200, gregor napisał(a):

    > Jesteś sędzią (jakimś innym czortem z immunitetem), a wcześniej nie
    > byłeś ...

    Pudło. :D

    --
    ___________ (R)

  • 112. Data: 2011-05-30 23:05:46
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 30 May 2011 12:20:55 +0200, Jarek Andrzejewski napisał(a):

    > Kiedyś pisałeś: nie odpowiadasz na jakieś tam pismo i urzędasy mają
    > "showstopper" w swojej procedurze.
    > Nie chce mi się szukać, bo w nalewce na myszach jeszcze nie
    > zagustowałem :-)

    Nie tyle nie odpowiadam, tylko nie dostarczam, bo nie mam obowiązku.

    --
    ___________ (R)

  • 113. Data: 2011-05-30 23:06:28
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 30 May 2011 16:29:13 +0300, MMS napisał(a):

    > Będę gdybał ;)
    >
    > Dalej masz tą Granadę ( http://arbiter.pl/zdjecie/670 )? Jeśli tak, to...
    > Pokazałeś im ją i stwierdzili, że to absolutnie nie jest możliwe abyś
    > mógł się tym czymś poruszać po drogach. W związku z tym jest nie możliwe
    > abyś "zdobył" jakikolwiek punkt. Stąd masz 0 ;)
    >
    > Trafiłem :D

    Nie. Granada poszła w dobre ręce, obecnie jeżdżę Sierrą (prywatnie) i
    Berlingo (służbowo).

    --
    ___________ (R)

  • 114. Data: 2011-05-30 23:30:45
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 30 May 2011 22:55:56 +0200, Adam Płaszczyca wrote:

    >Brawo :D Gdzie dostarczyć wygraną? :D

    Ale co - nie ma dalszego ciagu, tzn skierowania na egzamin
    sprawdzajacy kwalifikacje w zwiazku z przekroczeniem 24 pkt ?

    J.

  • 115. Data: 2011-05-30 23:35:38
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Nie.

    Mogę prosic podstawę. Aktualnie mi sie przyda.

  • 116. Data: 2011-05-31 00:04:30
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Jesteś kimś, kto dąży do wykształcenia w sobie poczucia
    braku odpowiedzialności w związku z przekraczaniem zasad
    ruchu drogowego (m.in. ograniczeń prędkości) i bezpieczeństwa
    w ruchu drogowym, z dużym powodzeniam (jak muszę przyjąć).

    Działasz w ten sposób na szkodę tych, których spotykasz
    na drodze, ale nawet pomijając ten kontekst (jak dotąd go
    ~miłosiernie pomijałem), to działasz w ten sposób również
    na swoją własną szkodę, ponieważ narażasz również własne
    bezpieczeństwo.

    Oczywiście nie wątpię, że tego nie zauważasz, a duma z własnego
    [źle pojetego IMHO] sprytu kompensuje ci zarówno twoje
    kompleksy jak i przesłania trzęźwość w ocenie swoich celów
    oraz skutków tego co robisz na drodze i poza nią.

    Z innej perpektywy niewykluczone, że byś to dostrzegał, ale
    ci jej brakuje... więc dostajesz ją gratis w promocji póki jeszcze
    niejako możesz ją dostać.

    Tak więc dziś masz promocję.
    Ciesz się, bo termin jej ważności jest ograniczony. ;)

    --
    CB

    wiadomości news:c1.01.3QjqrW$0PC@mike.oldfield.org.pl...

  • 117. Data: 2011-05-31 00:14:14
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-05-30 23:30, J.F. pisze:

    > Ale co - nie ma dalszego ciagu, tzn skierowania na egzamin
    > sprawdzajacy kwalifikacje w zwiazku z przekroczeniem 24 pkt ?

    Bede świnia ;)

    A na jakiej podstawie ? :)
    Skierowanie bądź nie skierowanie wynika od wyniku testu ;)

    Nierząd wyniku nie zna, zna tylko oświadczenie AP, że ten
    badania przeszedł ;)

    --
    Od 1 PLN BCM http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=553709 :
    CB RADIO TTI 770 (używane parę razy) ; iPod touch 8G NOWY

  • 118. Data: 2011-05-31 01:55:32
    Od: zefir <z...@S...pl>

    W dniu 30.05.2011 23:04, Adam Płaszczyca pisze:

    > Lekko skoryguję ;)

    > + informacja o wniosku do Nierządu Miasta Krakowa o skierowaniu na egzamin
    > 1a. Informacja od NMK o wstrzymaniu postepowania do czasu dostarczenia
    > oryginału wyników z badań psychologicznych

    A co z wnioskiem o skierowanie na egzamin? Kolega, który przerabiał
    temat przekroczenia 24 pkt. mówi, że jednocześnie ze skierowaniem na
    badanie dostał skierowanie na egzamin (z terminem 30-to dniowym). Co
    jeśli na takim egzaminie się nie stawisz w terminie? A druga rzecz, to
    kolega mówił, że wyniki badań lekarz sam przesyłał do właściwego
    starostwa, jest to jakoś uregulowane prawnie?
    Pytam, bo wszystko ładnie wygląda, tylko żeby ktoś przez tę historię z
    hepiendem się nie władował w kłopoty, jak się okaże, że procedury w
    każdym mieście wyglądają inaczej lub coś podobnego.

    --
    pzdr.
    zefir

  • 119. Data: 2011-05-31 03:18:59
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    > Gdzie dostarczyć wygraną? :D

    Wyslalem Ci na priv, ale z innego konta ;)

  • 120. Data: 2011-05-31 07:59:45
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Marek P." napisał w wiadomości grup

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Nie.

    Mogę prosic podstawę. Aktualnie mi sie przyda.

    Chodzi o art. 78 ust. 4 Kodeksu Drogowego. Nakładają tam obowiązek wskazania
    upoważnionego do dysponowania pojazdem.
    Upoważnionych może być kilku, np. powierzasz pojazd żonie i synowi, albo
    sobie i koledze.

    Musisz podać nazwiska i adresy kontaktowe. Jeśli straż będzie dalej ciągnąć
    temat, to policja wezwie Was na przesłuchania w charakterze świadków w
    Waszym miejscu zamieszkania. Tam zeznacie zgodnie z prawdą, że nie
    pamiętacie.