  • 101. Data: 2011-05-30 22:50:38
    Temat: Re: Było 37 - jest zero :D
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 30 May 2011 02:21:29 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > Ja naście ...

    > Z czego tylko jedno w twarz machnięte - reszta w dupę. Skąd
    > miałem wiedzieć, kto prowadził w danym momencie ?
    >
    > Żadnego nie zapłaciłem ;)

    No to żadnego nei zaliczyłeś ;)

    --
    ___________ (R)

  • 102. Data: 2011-05-30 22:50:57
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 30 May 2011 12:06:01 +0200, Marek P. napisał(a):

    > Jako właściciel nie muszisz wskazać kierującego?

    Nie.

    --
    ___________ (R)

  • 103. Data: 2011-05-30 22:51:37
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 30 May 2011 15:19:16 +0200, Andrzej Ława napisał(a):

    > Sąd ma to w nosie - albo wskazujesz odpowiednia osobę, albo dostajesz
    > "rachunek" z innego paragrafu (bez punktów, ale "zwyczajowo" stawka 2x
    > wyższa).

    Ty to masz przesrane w tych sądach, chyba Cie nie lubią.

    --
    ___________ (R)

  • 104. Data: 2011-05-30 22:52:10
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 30 May 2011 09:00:23 +0200, cbnet napisał(a):

    > Hmmm.... ciekawe czy kiedykolwiek będziesz miał szansę
    > zakumać, że dokładając błąd do błędu popełniasz wielki błąd.
    > Spodziewam się, że mimo wszystko tak.

    A może zauważysz, że to, co dla Ciebie jest błedem wcale nie musi nim być?

    --
    ___________ (R)

  • 105. Data: 2011-05-30 22:52:59
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 30 May 2011 08:14:04 +0200, Marcin N napisał(a):

    > Opowiedz, jak to się stało, że pkt. 10 unieważnili.

    Był o tym wątek, poszukaj w archiwum, tytuł bodaj 'jak olać egzaminatora
    oblanym egzaminem'.

    --
    ___________ (R)

  • 106. Data: 2011-05-30 22:54:37
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 30 May 2011 08:10:13 +0200, "Michał \"HoMMeR\" Paszek"
    napisał(a):

    > To jeszcze raz. Zgodnie z
    > http://www.orzeczenia-nsa.pl/wyrok/i-osk-332-06,upra
    wnienia_do_kierowania_pojazdami_ruch_drogowy,2e44730
    .html
    > Komendant Policji ma obowiązek skierowania na badania psychotechniczne w
    > terminie do 30 dni od popełnienia wykroczenia. Otrzymując skierowanie po
    > 30 dniach jest ono prawnie nie wiążące, w związku z czym WK nie ma prawa
    > wszcząć postępowania w sprawie cofnięcia uprawnień.

    Ja nie przeczę, że tak można próbować, ale tego nie używłem. Poza tym to
    nie skasuje punktów.

    --
    ___________ (R)

  • 107. Data: 2011-05-30 22:55:12
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 30 May 2011 02:24:57 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > Zrekompensowałbym se flaszkę, którą "sam wystawiłem" i podałbym
    > odpowiedź ...
    >
    > Jacka Danielsa, dżentelmena rzecz jasna, bym przytulił z chęcią,
    > ale jako osoba, która widziała oryginały dokumentów wypadam z
    > rozgrywki ;/

    Przyjedź do Kęszycy, wypijemy obydwie ;)

    --
    ___________ (R)

  • 108. Data: 2011-05-30 22:55:56
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 30 May 2011 14:13:43 +0200, neoniusz napisał(a):

    > No tak, ale jak nie dostarczysz wynikow badan do starostwa (nierządu;)),
    > to pewnnikiem starosta (prezydent) cofnie uprawnienia na podstawie art.
    > 140 ust. 1 pkt 4 lit. c (tak prewencyjnie). Jesli uprawnien nie ma, to
    > organ prowadzacy ewidencje (policja) usuwa punkty z konta. Wtedy
    > odwolujesz sie do SKO, ze badania zrobiles (ale nie pokazales) i
    > przywraca uprawnienia ;)

    Brawo :D

    Gdzie dostarczyć wygraną? :D

    --
    ___________ (R)

  • 109. Data: 2011-05-30 23:04:01
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 30 May 2011 14:22:30 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > Rozpracowałeś metodę !
    > Na potwierdzenie dodam, że przejrzałem ostatnio w oryginałach
    > wszelkie dokumenty, które Adam ma i tak to wyglądało:

    Lekko skoryguję ;)

    > 1. skierowano na badania
    + informacja o wniosku do Nierządu Miasta Krakowa o skierowaniu na egzamin
    1a. Informacja od NMK o wstrzymaniu postepowania do czasu dostarczenia
    oryginału wyników z badań psychologicznych
    > 2. badania przejdzięto z skutkiem pozytywnym
    > 3. badań nie doręczono gdyż Adam zapytał urzęda na jakiej
    > podstawie ma ich donieść
    Poprawka - nie pytałem. Natomiast NMK wysłał do mnie pismo z informacją, że
    wszczyna postępowanie w sprawie cownięcia mi uprawnień.
    Uprzejmie odpisałem, że rozumiem konieczność wszczęcia takowego
    postepowania, jednak wynikiem tego postępowania nie może byc odebranie mi
    uprawnień, gdyż brak podstawy prawnej do takowego, ponieważ badaniom ze
    skutkiem pozytywnym się poddałem.
    NMK zażądał doręczenia oryginału zaświadczenia od psychologa, na co ja
    zażądałem podania podstawy prawnej.
    NMK odpiwał, podając mnóstwo przepisów, z których żaden nie tylko nei dawał
    podstawy, ale tez nie poruszał tej kwestii.
    Odpisałem jak powyżej.

    > 4. nie wskazano podstawy, ale wydano decyzję uchylającą
    > uprawnienia (rygor natychmiastowej wykonalności)
    Nie uchylającą, a cofającą uprawnienia. I o to mi chodziło :D

    > 5. punkty skasowano
    Z automatu :D

    > 6. odwołanie do SKO
    Z kserówką zaświadczenia (nie oryginałem!)
    SKO uprzejmie prosi o oryginał lub kopię uwierzytelnioną. Otrzymuje takową
    z zastrzeżeniem dotyczącym możliwości użycia tylko do rozpatrzenia mojej
    sprawy, ze szczególnym wypunktowaniem faktu, że dane jakie dostali nie moga
    być przekazane nikomu innemu (podstawa - Ustawa o ODO).

    > 7. SKO uchyla decyzję o uchyleniu uprawnień.
    > 8. Nierząd tupie nóżką i nie wie co dalej zrobić.
    Ależ wie - zgodnie z orzeczeniem SKO UMORZYĆ postępowanie.

    > Sytuacja kierowcy - w cepiku brak punktów, brak również wzmianki
    > o odebraniu uprawnień.

    Nie do końca - jest informacja i o odebraniu i o przywróceniu :D

    > No i podstawowa rzecz - w oparciu o aktualne przepisy -
    > całkowity PAT pomiędzy beneficjentem zdarzenia a nierządem.
    >
    > Flaszkie ty wygrałeś ;)

    Potwierdzam.

    --
    ___________ (R)

  • 110. Data: 2011-05-30 23:04:58
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 30 May 2011 21:33:40 +0200, pwz napisał(a):

    > No dobrze, ale czy jesteś w 100% pewien, że Ci tych punktów nie
    > przywrócą?

    Nie mają podstawy prawnej.

    > Bo jeżeli policja dostanie papier o tym, że decyzja (o
    > odebraniu uprawnień) została uchylona, to tym samym procedura wymazująca
    > punkty nie powinna zostać odwołana -> sytuacja wraca do punktu wyjścia,
    > nadal masz punkty na koncie?

    Nie mam. Policja prawdę Ci powie ;)
    Cały myk w rygorze natychmiastowej wykonalności.

    --