  • 91. Data: 2011-05-30 15:30:34
    Temat: Re: Było 37 - jest zero :D
    Od: Arek <a...@a...pl>

    > Tego komu się powierzyło - to pewna różnica :)

    Ale tego oni wymagają w mandacie. Osobę której się powierzyło pojazd a
    nie osobę kierującą.

    A.

  • 92. Data: 2011-05-30 15:32:19
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2011-05-30 07:14, WOJO pisze:
    > Jeżeli czytają to w ABW CBA iTP ITD - nie, nie biorę łapówek :)
    Spoko. Właśnie to sprawdzamy.

    Agent Tomek ;-)

  • 93. Data: 2011-05-30 15:58:11
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-05-30 15:30, Arek pisze:

    > Ale tego oni wymagają w mandacie. Osobę której się powierzyło pojazd a nie osobę
    kierującą.

    Na pewno nie wymagają tego w *mandacie*... :)

  • 94. Data: 2011-05-30 19:56:45
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 30 May 2011 07:14:52 +0200, "WOJO"
    <s...@a...unknown.hehe> wrote:

    >Mam już takich sporo w barku. Nie piję, a zdarzało się dostać prezent i tak
    >stoją...:)

    Lekarz? ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 95. Data: 2011-05-30 20:13:49
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    > Flaszkie ty wygrałeś ;)

    W twoim quizie pomylilem sie o 100zl wiec dobrze, ze przynajmniej tu sie
    udalo ;)

  • 96. Data: 2011-05-30 20:42:06
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-05-30 10:13, Axel pisze:

    > "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> wrote in message

    Podobnego zdania jestem, ale jak widać on to uważa za swoją zaletę.

    > Alez jezdziles, jezdziles. I pewnie przez te 10 lat robiles od 1 marca
    > do 30 listopada po 150 km _codziennie_ (moto i samochodem bez PJ -
    > ROTFL), przejezdzajac 400 tys. km, wiec na pozostale 10 lat zostaje
    > 300km DZIENNIE przez 365 dni w roku.
    > Jakbys pracujac kiedys w DC dojezdzal codziennie z Krk, to moze bym
    > uwierzyl...

    To zupełnie jak z wędkarzami;)

    > No prosze... wiedzieli chyba, co robia.

    No co chcesz - bohater pms-u ,bojownik o wolność i demokrację :)
    Do tego nadczłowiek :)

  • 97. Data: 2011-05-30 21:12:37
    Od: hamberg <r...@g...com>

    > Pewnie, jakby nie pomagało, to byłby częściej :D

    moze powinienes to lepiej przemyslec?

  • 98. Data: 2011-05-30 21:33:40
    Od: pwz <p...@o...eu>

> [...]
    > ich donieść
    > 4. nie wskazano podstawy, ale wydano decyzję uchylającą uprawnienia
    > (rygor natychmiastowej wykonalności)
    > 5. punkty skasowano
    > 6. odwołanie do SKO
    > 7. SKO uchyla decyzję o uchyleniu uprawnień.
    > 8. Nierząd tupie nóżką i nie wie co dalej zrobić.
    >
    > Sytuacja kierowcy - w cepiku brak punktów, brak również wzmianki o
    > odebraniu uprawnień.
    >
    > No i podstawowa rzecz - w oparciu o aktualne przepisy - całkowity PAT
    > pomiędzy beneficjentem zdarzenia a nierządem.
    (...)

    No dobrze, ale czy jesteś w 100% pewien, że Ci tych punktów nie
    przywrócą? Bo jeżeli policja dostanie papier o tym, że decyzja (o
    odebraniu uprawnień) została uchylona, to tym samym procedura wymazująca
    punkty nie powinna zostać odwołana -> sytuacja wraca do punktu wyjścia,
    nadal masz punkty na koncie?
    pwz

  • 99. Data: 2011-05-30 21:37:24
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2011-05-30 21:33, pwz pisze:
> [...]
    > odebraniu uprawnień) została uchylona, to tym samym procedura wymazująca
    > punkty nie powinna zostać odwołana -> sytuacja wraca do punktu wyjścia,

    I jeszcze jedno: w systemie policyjnym figurujesz jako osoba bez
    uprawnień. Przy najbliższej kontroli, jeżeli im wyskoczysz jako "bez
    prawka", dostaniesz mandat za jazdę bez uprawnień. Chyba że policja, jak
    napisałem, otrzyma (oficjalną) informację, że procedura jest cofnięta. I
    wtedy punkty wracają na swoje miejsce, do stanu poprzedniego.
    Nie jestem tego w 100% pewien, ale sprawdź to.
    pwz

  • 100. Data: 2011-05-30 22:50:07
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 30 May 2011 12:12:37 -0700 (PDT), hamberg napisał(a):

    > moze powinienes to lepiej przemyslec?

    Ale co przemyśleć/ Jak się łamie przepisy, to się ponosi konsekwencje.
    najwyraźniej mi się to opłaca.

    --