  • 1. Data: 2011-05-28 00:35:28
    Temat: Było 37 - jest zero :D
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Rafał rzucił zagadką, to ja też, a co!

    Jakoś tak mi się nazbierało, że miałem 37 punktów karnych na koncie.
    Pisemko z Komendy Miejskiej Policji ładnie to opisywało.
    Ech, i znowu egzaminy pomyślałem (znaczy A+B)...
    W zasadzie to już rutyna. Sprawdziłem umiejętność zdawania testów - wyszło,
    jak zwykle, ok, czyli pierwsze 10 podejść bez błędów zarówno kat. A jak B.
    Ale coś mnie tknęło i pomyślałem sobie, że może niekoniecznie musze zdawać
    po raz... hm... 12 i 13?
    Siadłem do przepisów. Ustawy, rozporządzenia... I po chwili miałem PLAN :D
    Wprowadziłem go w życie. Po mniej więcej 8 miesiącach wynik końcowy jest
    następujący - mam:
    0 pkt.
    Uprawnienia
    Prawo jazdy

    A Nierząd Miasta Krakowa (nierząd, bo tam pracują nierządnicy i żeńskie
    tychże odpowiedniki, a kurwa to nie zawód a charakter) może mi skoczyć :P
    Dodam, że wszystko zgodnie z prawem i przepisami.

    No to teraz dobrowolcy szag wpieriod ;) Kto pierwszy odgadnie i napisze w
    jaki sposób można zupełnie legalnie się wykpić z przewalenia 24 punktów
    dostaje ode mnie 0,5l Jacka Danielsa albo innego Jasia Wędrowniczka ;)

    Są chętni? ;)

    --
    ___________ (R)

  • 2. Data: 2011-05-28 01:08:03
    Temat: Re: Było 37 - jest zero :D
    Od: "szufla" <b...@p...pl>

    Moze chodzi Ci m.in. o to:
    http://orka2.sejm.gov.pl/IZ6.nsf/main/7DA2883D

    sz.

  • 3. Data: 2011-05-28 01:44:35
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 28 May 2011 01:08:03 +0200, szufla napisał(a):

    > Moze chodzi Ci m.in. o to:
    > http://orka2.sejm.gov.pl/IZ6.nsf/main/7DA2883D

    Nie, pudło.
    Nie podważałem żadnego z istniejących i obowiązujących przepisów :D

    --
    ___________ (R)

  • 4. Data: 2011-05-28 01:51:23
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Adam Płaszczyca

    > Nie, pudło.
    > Nie podważałem żadnego z istniejących i obowiązujących przepisów :D

    Coś wykombinowałeś, że nie mogli Cię skierować na egzamin, a punkty same
    Ci się przedawniły po roku? ;)

  • 5. Data: 2011-05-28 01:51:34
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 28 May 2011 00:35:28 +0200, Adam Płaszczyca wrote:
> [...]
    >Ech, i znowu egzaminy pomyślałem (znaczy A+B)...
    >Ale coś mnie tknęło i pomyślałem sobie, że może niekoniecznie musze zdawać

    Czyzby CB w praktyce niewiele pomagalo ? :-)

    Za cieplo zeby studiowac przepisy :-)

    J.

  • 6. Data: 2011-05-28 02:03:27
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Wygląda na to, że prześladuje cię patologiczna nieodpowiedzialność,
    przynajmniej jako kierowcę.

    PS: nie mogłem się powstrzymać. ;)

    --
    CB

    wiadomości news:c1.01.3Qh2H6$0OP@mike.oldfield.org.pl...

  • 7. Data: 2011-05-28 02:06:03
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On 27 May 2011 23:51:23 GMT, to wrote:
    >Coś wykombinowałeś, że nie mogli Cię skierować na egzamin, a punkty same
    >Ci się przedawniły po roku? ;)

    To obecnie chyba tak nie dziala. Mozna rozliczac wstecznie i maja cie.
    Chyba ze jakos im sie pomylilo i okazalo ze powinni skasowac po
    poprzednim egzaminie.

    J.

  • 8. Data: 2011-05-28 02:28:47
    Od: Koziołek <d...@X...pl>

    Adam Płaszczyca napisał:
> [...]
    > jaki sposób można zupełnie legalnie się wykpić z przewalenia 24 punktów
    > dostaje ode mnie 0,5l Jacka Danielsa albo innego Jasia Wędrowniczka ;)

    Hm, Adam... Będę strzelał: to magiczny efekt przeprowadzki i zmiany miejsca
    zameldowania?

    Pozdr.,

    Koziołek
    --
    www.przepraszamzacrossposta.blox.pl

  • 9. Data: 2011-05-28 09:21:44
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>

    W dniu 28.05.2011 00:35, Adam Płaszczyca pisze:
    > No to teraz dobrowolcy szag wpieriod ;) Kto pierwszy odgadnie i napisze w
    > jaki sposób można zupełnie legalnie się wykpić z przewalenia 24 punktów
    > dostaje ode mnie 0,5l Jacka Danielsa albo innego Jasia Wędrowniczka ;)

    Ożeniłeś się i zmieniłeś nazwisko? ;-)

    S.

  • 10. Data: 2011-05-28 09:49:33
    Od: a...@...a.z.e.t.a.pl

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Kto pierwszy odgadnie i napisze

    Który to już "teleturniej" w ciągu ostatnich tygodni?
    pl.misc.samochody.zgadujzgadula trzeba zrobić.

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl