  • Data: 2011-05-28 23:00:21
    Temat: Re: Było 37 - jest zero :D
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> wrote in message
    news:c1.01.3QhW2N$0Oe@mike.oldfield.org.pl...

    > Biorąc pod uwagę, że od 1991 roku, kiedy mam prawo jazdy nie udało mi się
    > nikogo uszkodzić, a w kolizjach, jakie spowodowałem poza moim autem
    > ucierpiało słownie jedno, a w tym czasie przejechałem jakie 1.5 mln
    > kilometrów to raczej nie wygląda.

    Dla ulatwienia wyprostuje, ze Adas PJ na samochod ma,OIDP (nie chce mi sie
    szukac w googlach), od 2000 roku, wiec jesli od tego czasu kilkanascie razy
    zdawal ponownie, to chyba powinni mu odebrac PJ na stale. Nie mowiac o tym,
    ze chyba spedza zycie za kolkiem, bo to wychodzi ze 150 tys. km rocznie...

    --
    Axel