  • Data: 2011-05-28 23:13:29
    Temat: Re: Było 37 - jest zero :D
    Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    No to ja mam PJ od '95, i zaliczyłem jak dotąd łącznie 18 pkt
    karnych (2x 6 i 2x 2).
    Najczęściej na koncie punktowym mam zero.
    Przez parę m-cy zdarzło mi się mieć 8 pkt - mój aktualny "rekord".

    Przejechałem jak dotąd jakieś 300 kkm.
    Ani dużo ani mało, raczej nie dużo.

    Nie wydaje mi się, aby to była norma w PL, ale jakaś rzadkość
    z pewnością także nie.

    --
    CB