  • 21. Data: 2013-09-15 19:44:24
    Temat: Re: Byłem na pikniku rodzinnym Dacii !
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    dyskusyjnych:1porbw9h74eh2.45jbac4a6ib1$.dlg@40tude.
    net...

    > Kia tak ? Obraz sie i pojdz do Renault :-)

    A o czym niby mówimy?
    Przeczytaj w temacie jak nie wiesz.

    > No chyba ze w Polsce lepiej sie nie da ... z uwagi na stan rynku :)

    I teraz pytanie co jest przyczyną, a co skutkiem.
    Bo ja się poważnie zastanawiam nad wyjazdem do Niemiec po kilkuletnią
    używkę, właśnie z powyższego powodu.

    > No ale widac tak jest. Bedziesz robil w duzej ilosci i beda potem stac
    > na placu ? Robisz to, co sie sprzedaje :-)

    Skoro nie możesz kupić, to widocznie nie robisz tego co by się mogło
    sprzedać.
    Drogie są od ręki, tanich nie ma w ogóle - więc co się sprzedaje, te co są,
    czy te których nie ma?

    > No to wzglednie normalna sprawa - stary sprzedajemy do wyczerpania
    > zapasow, a nowego jeszcze nie produkuja.

    Ja się ich produkowania nie czepiam, tylko tego, że nie ustalili cen i nie
    zbierają zamówień.
    Pogodziłbym się z odbiorem za te 2-3 miesiące.
    Po co ten zastój i wysyłanie klienta na drzewo?
    Nie każdy będzie chciał tak tańczyć jak mu zagrają.

    > Choc w sumie juz powinni, wrzesien, a ceny powinny byc ustalone
    > jeszcze przed liftem.

    No właśnie.
    Mają być dostępne z końcem listopada, ale znowu tylko te ze stocku, a co
    szkodziłoby wyprodukować takie jak klient chce i zamówione, zamiast na
    stock?

  • 22. Data: 2013-09-15 19:45:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:hsmb39l4ahomm3octg4stsmemdh9fgr5h4@4ax.
    com...

    > Ponoć Nissan karze płacić za auta po 3 miesiącach. Jak ich diler nie
    > sprzeda, to i tak musi za nie zapłacić.

    Ale ja nie twierdzę, że to dealer ma mieć coś na składzie.
    Niech sobie ma Nissan, albo ktokolwiek.
    Byle by dało się kupić co chcesz.