  • 1. Data: 2018-04-07 15:10:57
    Temat: Byłem dzisiaj na salonach
    Od: Bok <a...@g...com>

    Ford kia, fiat dacia

    ruch większy niż w biedronce

    a podobno bida źle się dzieje, pisiory złe, kaczor też a demokracja
    zagrożona

  • 2. Data: 2018-04-07 15:21:34
    Temat: Re: Byłem dzisiaj na salonach
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-04-07 o 15:10, Bok pisze:
    > Ford kia, fiat dacia
    >
    > ruch większy niż w biedronce
    >
    > a podobno bida źle się dzieje, pisiory złe, kaczor też a demokracja
    > zagrożona
    A ten nasz nowy elektryczny ze stajni Lotosa pokazali? :-)
    Wymienne bateryjki będzie miał.

    http://www.tvp.info/36706103/powstanie-prototyp-funk
    cjonalnego-polskiego-samochodu-elektrycznego

    Robert

  • 3. Data: 2018-04-07 15:42:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.04.2018 o 15:10, Bok pisze:

    > ruch większy niż w biedronce
    >
    > a podobno bida źle się dzieje, pisiory złe, kaczor też a demokracja
    > zagrożona

    Widać coś jest na rzeczy z tym zagrożeniem pisdziarskiej demokracji, że
    aż na usenecie (który pewnie czyta z 1000 osób, a i to nie wiadomo)
    trzeba agitować - widać każdy glos się liczy, albo po prostu każda
    złotówka za post:P

    Shrek

  • 4. Data: 2018-04-07 21:12:11
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 7 Apr 2018 15:21:34 +0200, Robert Wańkowski napisał(a):

> [...]
    > Wymienne bateryjki będzie miał.
    >

    > http://www.tvp.info/36706103/
    >powstanie-prototyp-funkcjonalnego-polskiego-samocho

    Zwycięski projekt jest za przeproszeniem wyciągniety z dupy i nie chodzi o
    stronę wizualną. Dwudrzwiowe, małe autko miejskie na prąd nie jest nikomu
    do niczego potrzebne. Jest cała masa podobnych pierdziawek z litrowymi
    silniczkami i zużyciem rzędu 4/100. Popyt będzie zerowy i nie przebije się.
    Chyba, że będa potęzne dotacje, ale to wątpliwe.

    Gdyby kierowano się rzeczywistym zapotrzebowaniem i perspektywami,
    projektowano by większe, 5-osobowe, pakowne i w miarę uniwersalne auto.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 5. Data: 2018-04-08 00:44:53
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-04-07 o 21:12, Maciek pisze:

> [...]
    >
    > Gdyby kierowano się rzeczywistym zapotrzebowaniem i perspektywami,
    > projektowano by większe, 5-osobowe, pakowne i w miarę uniwersalne auto.

    Tych dopiero nikt nie kupiłby.

  • 6. Data: 2018-04-08 01:08:24
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-04-08 o 00:44, kk pisze:

    >>> powstanie-prototyp-funkcjonalnego-polskiego-samochod
    u-elektrycznego

    > Tych dopiero nikt nie kupiłby.

    Powiedzmy sobie szczerze kolejny wózek akumulatorowy nikomu
    nie jest potrzebny i nie przebije się bez dotacji i przymuszania
    obywateli do jego kupna.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2018-04-08 02:12:30
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 8 Apr 2018 01:08:24 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > Powiedzmy sobie szczerze kolejny wózek akumulatorowy nikomu
    > nie jest potrzebny i nie przebije się bez dotacji i przymuszania
    > obywateli do jego kupna.

    IMHO kwestia ceny i infrastruktury. Gbyby kosztował tyle co benzynowy i
    sieć stacji szybkiego ładowania była gęsta, to ja bym kupił.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 8. Data: 2018-04-08 07:59:08
    Od: Bok <a...@g...com>

> [...]
    > aż na usenecie (który pewnie czyta z 1000 osób, a i to nie wiadomo)
    > trzeba agitować - widać każdy glos się liczy, albo po prostu każda

    no i znowu stwierdzenie faktu powoduje "bul dópy" niepisowskiej części
    narodu

    ~50 tys sprzedanych samochodów w marcu to rekord stulecia

  • 9. Data: 2018-04-08 08:14:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.04.2018 o 07:59, Bok pisze:

    > no i znowu stwierdzenie faktu powoduje "bul dópy" niepisowskiej części
    > narodu

    Naprawdę ktoś wam płaci za posty na usenecie? To chyba w ramach
    wyprowadzania kasy z partii przez fikcyjne usługi. Za posty też wam 50%
    obcieli i teraz musicie więcej srać?

    Shrek

  • 10. Data: 2018-04-08 08:22:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.04.2018 o 02:12, Maciek pisze:

    > IMHO kwestia ceny i infrastruktury. Gbyby kosztował tyle co benzynowy i
    > sieć stacji szybkiego ładowania była gęsta, to ja bym kupił.

    A ja nie - musiałby być tańszy - gdzieś tak o połowę od używanej spaliki
    klasy conajmniej C i jakby ubezpieczenie było wspólne dla dwóch aut. A i
    wtedy pewnie nie, bo w sumie do pracy mi komunikacja pasuje, a od czasu
    do czasu na miasto taniej carsharingiem pojechać czy uberem niż kupować
    melexa.

    W sumie gdyby był logiczny sposób, żeby wynająć samochód na tydzień czy
    dwa za rozsądną kasę bez limitów kilometrów to bym z własnego zrezygnował.

    Shrek