eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyByłem dzisiaj na salonachRe: Byłem dzisiaj na salonach
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
    stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <a...@n...neostrada.pl>
    <b...@4...net>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <5ad898ac$0$31370$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <5ada1755$0$31372$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <5addb389$0$606$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    In-Reply-To: <a...@n...neostrada.pl>
    Subject: Re: Byłem dzisiaj na salonach
    Date: Mon, 23 Apr 2018 17:46:50 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 40
    Message-ID: <5addffeb$0$603$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.164.115
    X-Trace: 1524498411 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 603 83.26.164.115:56460
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2629815
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Marek" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:a...@n...neostr
    ada.pl...
    On Mon, 23 Apr 2018 12:20:56 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    >> Silnik BLDC to tak naprawde silnik pradu zmiennego, tylko
    >> towarzyszy mu
    >> "elektroniczny komutator", ktory jak najbardziej mozna nazwac
    >> falownikiem.

    >Nie, mylisz synchroniczny silnik bldc z synchronicznym silnikiem AC
    >(podobnym do silnika reluktancyjnego).

    Nie mylmy synchronicznego z reluktacyjnym.

    >Faktycznie oba silniki mają omal identyczną konstrukcję z komutacją
    >elektroniczną, różnią się jednak charakterysttką uzwojeń (bldc
    >trapez, w synch. ac sinus). W literaturze wyraźnie wyodrębnia się
    >podział semantyczny bldc/sync ac właśnie by odróżniać oba silniki,
    >stąd nazywanie sterownika bldc "falownikiem" jest delikatnie mówiąc
    >nieprecyzyjne, szczególnie w ustach inżyniera.

    A potem zagladasz chocby tu
    https://en.wikipedia.org/wiki/Power_inverter

    I mamy sinusoidalne, prostokatne i jeszcze pare innych.
    Nazwa ogolna.

    >Bldc nie wymaga kształtowania sinusa (falownika), wystarczy
    >przełączanie rail2rail ze źródła DC.

    A potem mamy np
    http://kellycontroller.com/sinusoidal-wave-brushless
    -motor-controller-kls24v-144v-c-105.html

    https://www.electricbike.com/sine-wave/

    https://www.fairchildsemi.com/application-notes/AN/A
    N-8201.pdf


    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: