  • Data: 2018-05-01 16:06:50
    Temat: Re: Byłem dzisiaj na salonach
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 1 May 2018 15:33:41 +0200, Shrek napisał(a):

    > Bedę się upierał, ze prawidłowo to się nazywa driver nie inverter. Tak

    Jesli zmienia biegunowosc, to i inwerter pasuje.

    > samo jak na akkumulatory w elektrykach mówi się równie powszechnie
    > akumulator jak i bateria, ale prawidłowo to jest akumulator.

    Bateria to jest "zestaw jednakowych przedmiotow".
    Moze byc bateria dział, moździerzy, butelek,
    czy np bateria ogniw. Płaska, 12V, do laptopa, do elektryka.
    Ale nie R6, R20, czy np do telefonu (od ~2000 r)

    No chyba, zeby tak spytac polskich lingwistow nowoczesnych, co to
    uznaja przewodnia role ludu ... ale to musza sie i z nazywaniem
    akumulatora baterią pogodzic.

    J.