-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Byłem dzisiaj na salonach
Date: Fri, 20 Apr 2018 19:01:55 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 25
Message-ID: <pbd6e2$4gf$1@node1.news.atman.pl>
References: <1tirapti9tltc$.1xgt7qb19dak1$.dlg@40tude.net>
<1b7k0etco0ncs$.1rnnv4ker3r2q.dlg@40tude.net>
<n1xd8o3x3m6y$.8cdqklcazpkd$.dlg@40tude.net>
<1ave6o02cwh3k.85fsf780qn1j$.dlg@40tude.net>
<1...@4...net>
<5acb3e01$0$31371$65785112@news.neostrada.pl>
<8a59iyeehfxj$.1l4ouj2ubl09.dlg@40tude.net>
<5acb65cd$0$31371$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@n...neostrada.pl>
<b...@4...net>
<a...@n...neostrada.pl>
<5ad898ac$0$31370$65785112@news.neostrada.pl>
<pbd2ue$4s1$4@node2.news.atman.pl>
<5ada16f8$0$616$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1524243715 4623 83.142.196.21 (20 Apr 2018 17:01:55 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 20 Apr 2018 17:01:55 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.7.0
In-Reply-To: <5ada16f8$0$616$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2629584
[ ukryj nagłówki ]W dniu 20.04.2018 o 18:36, J.F. pisze:
>> Akurat ma rację. Choć wiele to się od falownika nie różni w części
>> "prądowej", to jednak zasada działania i sterowanie jest inne.
>
> Podstawowa zasada dzialania jest ta sama - trzeba z pradu stalego zrobic
> prad zmienny.
Tak średnio. Prąd Zmienny - prawidłowo przemienny, to przebiueg możliwie
zbliżony do sinusoidalnego. Ty masz po prostu włączanie i wyłączanie, i
przebieg jest zbliżony do prostokątnego.
> I dlatego nazywa sie to falownikiem.
Prawidłowo nie nazywa się tego falownikiem a sterownikiem (z ang. driver).
> I nawet jesli dla kogos "prawdziwy falownik" to cos mocno innego od
> "sterownik silnika BLDC", to problemy konstrukcyjne podobne.
Część jest podobna, część zupełnie nie. Sterowanie jest zupełnie inne,
częstotliwości też. Do falownika to jest o tyle podobne, ze układ
tranzystorów jest taki sam. Tranzystory niekoniecznie sterowanie już
zupełnie nie.
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 23.04.18 09:40 Marek
- 23.04.18 12:20 J.F.
- 23.04.18 16:00 Janusz
- 23.04.18 16:56 Marek
- 23.04.18 17:02 Marek
- 23.04.18 17:46 J.F.
- 23.04.18 20:43 Shrek
- 30.04.18 14:48 Janusz
- 30.04.18 15:04 Shrek
- 01.05.18 11:22 Marek
- 01.05.18 13:27 Janusz
- 01.05.18 15:33 Shrek
- 01.05.18 16:06 J.F.
- 01.05.18 16:16 Shrek
- 01.05.18 20:17 Janusz
Najnowsze wątki z tej grupy
- Odcinkowy Pomiar Prędkości. NIELEGALNY w Polsce!!! Nie daj SIĘ!
- Z cyklu POJEBANA UE: samochody elektryczne nie mogą być tanie i dobre
- Czy turbiny muszą "mielić" ptaki? ;-)
- Fiaciki Panda
- Toyota zmniejsza produkcję elektryków do MILIONA a Volvo jednak będzie SPALINOWE
- Tesla
- rozstaw 5 x 112 mm
- Hej, Shreku!
- Dlaczego dochodzi do pożarów hulajnóg?
- Re: Dlaczego dochodzi do pożarów hulajnóg?
- Stardax.eu
- Normalny, wolny, biały człowiek
- Wzór
- Polska-Chorwacja 650zł elektrykiem
- odrdzewiacz do amelinium
Najnowsze wątki
- 2024-09-14 Canon 550D
- 2024-09-14 Odcinkowy Pomiar Prędkości. NIELEGALNY w Polsce!!! Nie daj SIĘ!
- 2024-09-14 Warszawa => Menadżer Okręgu <=
- 2024-09-14 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-14 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-09-14 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-09-14 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-14 k.o.mendant
- 2024-09-12 Z cyklu POJEBANA UE: samochody elektryczne nie mogą być tanie i dobre
- 2024-09-13 dodanie karty graf zawiesza komp
- 2024-09-13 Sezon grzewczy kurła
- 2024-09-13 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-13 Warszawa => Mid Account Manager <=
- 2024-09-13 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-09-13 Białystok => Frontend Developer (Angular area) <=