  • Data: 2018-04-08 17:19:22
    Temat: Re: Byłem dzisiaj na salonach
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.04.2018 o 15:49, RadoslawF pisze:

    > Jak ktoś systematycznie krytykuje aktualny rząd to jest z totalnej
    > opozycji.

    No tak niespecjalnie powiedziałbym - po prostu obecny rzad nieustannie
    daje ludziom powody do krytyki. Ja na przykład niezmienni uważam, że
    sprawa "wypadku" ze straszydłem jest groteskowa. Czy czyni mnie to
    totalną opozycją? No chyba nie. Zresztą jak uważasz.

    > I nieprawda że nie srają na tej grupie wprost, sam pokazujesz
    > jak srasz nazywając ludzi mających inne niż ty poglądy pisiorami.

    Sorry - ale jak oni wymyślali ta nazwę, to sami się prosili, zresztą -
    we didn't start the fire;)

    > Z przyjemnością skrytykuje twoje zapędy do srania o polityce na tej
    > grupie.

    A krtytykuj. Demokrację póki co ma usenecie mamy.

    > A wracając do ruchu w salonach: szkoda że ten dobry wynik sprzedaży
    > nabijają głównie firmy a nie osoby prywatne.

    A to akurat od zawsze tak u nas było (przynajmniej po upadku komuny)
    niezależnie od opcji przy władzy.

    Shrek.