  • Data: 2018-04-08 11:23:20
    Temat: Re: Byłem dzisiaj na salonach
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-04-08 o 08:14, Shrek pisze:

    > Naprawdę ktoś wam płaci za posty na usenecie? To chyba w ramach
    > wyprowadzania kasy z partii przez fikcyjne usługi. Za posty też wam 50%
    > obcieli i teraz musicie więcej srać?

    Jak się tak dobrze przyjrzeć to więcej postów nasrała totalna
    opozycja, spytasz ich kto im płaci i dlaczego?
    Nie spytasz, sam sobie nie będziesz zadawał pytania.
    I to jest problem dyskusji politycznych, własne posty są
    cacy, posty przeciwników są tak strasznie be że trzeba o tym
    napisać nie zważając że się ośmieszasz.