  • Data: 2011-10-30 17:02:29
    Temat: Re: Była sobie turbina
    Od: "KS" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    A co powiecie o mojej turbinie?
    Pewnego dnia w czasie przyspieszania powyżej 2k obr/min zaczął pojawiać sie
    szum powietrza.
    Szum powietrza był taki jakbym otwierał okno przy jakichś 150km/h.
    Okazało sie ze pękł wąż gumowy za intercoolerem.
    Wąż zamówiłem, po kilku dzniach go wymieniłem.
    Z uszkodzonym wężem zrobiłem moze z 200km i w tym czasie wszystko było ok.
    Jeśli nie przekraczałem powiedzmy 100km/h i nie przyspieszałem zbyt
    intensywnie.(w przeciwnym przypadku pojawiał się szum)
    Po wymianie węza turbina zaczełą gwizdać.
    Wyjełem wąż jeszcze raz aby sprawdzić czy może coś nie tak założyłem, jakaś
    nieszczelnośc czy coś takiego.
    No i nic nie znalazłem, węża nie ma jak założyć żle. Co ciekawe, jestem na
    99% pewien że na starym uszkodzonym węzu tuż przed samą wymianą nie
    gwizdała.
    A po założeniu nowego gwiżdże własciwie w całym zakresie obrotów.
    Jeżdzę z tym juz z 5kkm i nic się nie zmienia.
    Gwizd nie jest jakiś bardzo wkurzający, przy prędkości około 100km/h
    własciwie go nie słychać,
    Poza tym
    Czy w związku z tym mam się spodziewać szybkiego końca turbiny?
    I ewentualnie jak taki koniec moze wyglądać? Auto stanie? Olej może wywalić
    tak że tego nie zauważę?
    Samochód to Astra 1.7cdti, przebieg 175kkm.

    Pozdrawiam
    K.S.