-
31. Data: 2009-10-21 03:21:19
Temat: Re: Byl sobie Buell
Od: AlF <s...@g...com>
Tytus z fabryki wrote:
> Pan Eric dal dupy jak zwykla panna przedajna, sprzedal sie i nazwisko
> korporacji ktora go przezula i wysrala. Wydala przy tym tez kilka pierdniec
> i bekniec w stylu Blast, Firebolt, Lightninig czy Thunderbolt.
bez przesady ...
> Dziwi mnie ze HD nie stworzyl odrebnej klasy dla swych "wyscigowych"
> motocykli gdzie zapewne odnosilyby spektakularne sukcesy.
HD ma monopol na sportowe motocyke w takim amerykanskim zuzlu:
http://www.youtube.com/watch?v=sk-mV4ybQgw&feature=r
elated
-
32. Data: 2009-10-21 03:23:11
Temat: Re: Byl sobie Buell
Od: AlF <s...@g...com>
Sil wrote:
> On 09-10-20 21:13, Jacek.M wrote:
>
>> czego on moim zdaniem nie ma.
>>
>
> Masz prawo do własnych opinii, ale napisać o buellu, że nie ma tego
> czegoś, to tak jakbyś stwierdził, że Alfa Romeo jest paskudna i brzydka
> (chociaż wiadomo, że kapryśna to jest). Przejedź się bułą (z silnikiem
> sporta) to zrozumiesz.
rzeczywiscie kolega nie zrozumial. z tego co wiem to wiekszosc
wlascicieli Bulla kupowala go bo ma 'takie cus'
-
33. Data: 2009-10-21 03:30:20
Temat: Re: Byl sobie Buell
Od: AlF <s...@g...com>
doktorski wrote:
> Smiem twierdzic, ze modele z Rotaxem moga/moglyby fajnie sie rozwinac
> i znalezc miejsce na rynku. Przynajmniej dla mnie - jako potencjalnego
> klienta - wywalenie z ramy slynnych "good vibrations" to byl dobry
> krok.
z pierwszej reki wiem, ze Buell mial bardzo duzo w zanadzu po tym jak
1125 sie przyjal i zaczal wygrywac. widzialem to na torze i naprawde
bardzo dobrze sobie radzily nie wspomianjac o super unikalnym niskim
brzmieniu
problem z tym ze HD odnotowal spadek obrotu o 80% i po prostu zaczeli
ciac wszystko wokol - jak dla mnie to sie to nazywa 'collateral damage'
drugi problem to specyfika sieci dealerskiej HD - bylem chyba u trzech
dealerow i oni na prawde nie wiedzieli jak sprzedawac nie-Hardleye.
nie zdziwilbym sie jesli by poszlo o Rotaxa ktory jakby odcial
ostatecznie korzenie Buella od HD.
-
34. Data: 2009-10-21 03:31:29
Temat: Re: Byl sobie Buell
Od: AlF <s...@g...com>
n...@s...com wrote:
> zblazowani bogacze duzo chetniej niz buella. Jako kolejna droga
> ozdobke potwierdzajaca ich status.
Buell nigdy nie byl symbolem statusu spolecznego jak BMW czy Ducati
tutaj w USA.
-
35. Data: 2009-10-21 06:17:44
Temat: Re: Byl sobie Buell
Od: "Kefir" <k...@r...pl>
Elou!
"doktorski" <d...@g...com> wrote in message
news:731817ed-84c7-4090-94dc-97cf0d2043fb@o13g2000vb
l.googlegroups.com...
On 20 Paź, 20:30, "Jacek.M" <n...@o...pl> wrote:
> Mysląc Buell nic mi do glowy nie przychodzi.
Otuszto. Niby tarcza wielkosci najwiekszej fajerki z pieca babci
ale... Niby olej w wahaczu ale... Niby paliwo w ramie ale... Niby
nowinki ale co za tym idzie?
> Nijaki taki. Jak japońce, ale
> one sa tanie.
Nie nijaki. Wyroznia sie. Tylko czy na plus? Silniki rodem z lat
osiemdziesiatych (pomijam Rotaxa). 3 gadzety marketingowe mnie nie
przekonuja. Przynajmniej tak dziala ich marketing.
Hmmm, piec Rotaxa zamiast HD. Moze wlasnie dlatego upadli. Skoro w US-raju
mozna tworzyc przepisy sportowe faworyzujace HaDecje to co za problem puscic
z torbami krnabrnego Erica. Nie w Hameryce numery z HaDecjom.
--
Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki ST955 / XT660X
Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
weFAQ&v=qvj
NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta
-
36. Data: 2009-10-21 06:22:23
Temat: Re: Byl sobie Buell
Od: "Kefir" <k...@r...pl>
EloU!
"Jacek.M" <n...@o...pl> wrote in message
news:hbl2lj$m48$1@achot.icm.edu.pl...
>
>>Nie nijaki. Wyroznia sie.
>
> Wiele motocykli sie czymś wyróznia. Mnie chodzi o skojarzenie.
> Kuczu w odpowiedzi na mojego posta odpisał "A najlepiej niech kupia od
> Suzuki licencje na GS500E, dorzuca ABS"
> i (chyba) nieswiadomie poparł moja teorę. GS500 sie kojarzy. Co z tego że
> ze zwykłym, prostym motocyklam dla początkujacego motonity, ale sie
> kojarzy. Buell niestety nie. Ale to jest tylko moja teoria.
>
Zgadza sie: tylko Twoja. GS pincet, rzeczywiscie, kojarzy sie: z tandeta w
stylu Fiat-a ktora po kilku latach ulega autodestrukcji, przepraszam,
biodegradacji tytulem badziewnego wykonania. Fakt, tanie toto.
--
Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki ST955 / XT660X
Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
weFAQ&v=qvj
NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta
-
37. Data: 2009-10-21 06:24:22
Temat: Re: Byl sobie Buell
Od: "Kefir" <k...@r...pl>
Elou!
"AlF" <s...@g...com> wrote in message
news:4ADE804C.7020403@ggmail.com...
> doktorski wrote:
>
>> Smiem twierdzic, ze modele z Rotaxem moga/moglyby fajnie sie rozwinac
>> i znalezc miejsce na rynku. Przynajmniej dla mnie - jako potencjalnego
>> klienta - wywalenie z ramy slynnych "good vibrations" to byl dobry
>> krok.
>
> z pierwszej reki wiem, ze Buell mial bardzo duzo w zanadzu po tym jak 1125
> sie przyjal i zaczal wygrywac. widzialem to na torze i naprawde bardzo
> dobrze sobie radzily nie wspomianjac o super unikalnym niskim brzmieniu
>
> problem z tym ze HD odnotowal spadek obrotu o 80% i po prostu zaczeli ciac
> wszystko wokol - jak dla mnie to sie to nazywa 'collateral damage'
>
> drugi problem to specyfika sieci dealerskiej HD - bylem chyba u trzech
> dealerow i oni na prawde nie wiedzieli jak sprzedawac nie-Hardleye.
>
> nie zdziwilbym sie jesli by poszlo o Rotaxa ktory jakby odcial ostatecznie
> korzenie Buella od HD.
O! Nie czytalem tego zanim wyslalem swoje. Przysiegam.
--
Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki ST955 / XT660X
Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
weFAQ&v=qvj
NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta
-
38. Data: 2009-10-21 06:27:47
Temat: Re: Byl sobie Buell
Od: Kuczu <q...@g...com>
Kefir pisze:
>
>
> Hmmm, piec Rotaxa zamiast HD.
Piec V-Roda to tez nie ich wlasna konstrukcja. A byl i jest bestsellerem.
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/
-
39. Data: 2009-10-21 09:08:28
Temat: Re: Byl sobie Buell
Od: "Kefir" <k...@r...pl>
EloU!
"zarafiq" <z...@p...onet.pl> wrote in message
news:hbigcm$du8$1@news.onet.pl...
> Kuczu wrote:
>> Byl bo juz Buella wiecej nie bedzie.
>>
>> http://motokult.pl/buell-przestaje-istniec/
>>
>
> Szkoda :( Księgowi mają co raz więcej do powiedzenia.
Pewnie ze szkoda, jednak czy, wg Ciebie, firmy produkuja dla idei, czy dla
osiagniecia tzw. nadwyzki ekonomicznej? Jesli przedsiebiorstwao do
funkcjonowania (osiagniecia wyplacalnosci) wymaga sponsorow to moze Pan Eryk
powinien zarejestrowac np kosciol lub fundacje i polatac z kapeluszem? Na
Buellu oczywiscie.
--
Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki ST955 / XT660X
Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
weFAQ&v=qvj
NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta
-
40. Data: 2009-10-21 09:43:41
Temat: Re: Byl sobie Buell
Od: "Jasio" <b...@g...pl>
Użytkownik "Kefir" <k...@r...pl> napisał w wiadomości
news:hbm9b0$9ea$1@news.onet.pl...
> Zgadza sie: tylko Twoja. GS pincet, rzeczywiscie, kojarzy sie: z
> tandeta w stylu Fiat-a ktora po kilku latach ulega autodestrukcji,
> przepraszam, biodegradacji tytulem badziewnego wykonania. Fakt,
> tanie toto.
Eno, masz coś do fiata? (:
Jako pierwsze auto - polecam.
--
Jasio
vx etz
Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze.
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
weFAQ&v=qvj